DOKONALIŚMY TEGO!


Wiem, że długo nie było filmów, ale mix choroby, przygotowań do wyjazdu i formalności związanych z mieszkaniem mnie zajął kompletnie Gra Ghost Recon Wildlands dostępna od 7 marca 2017 na PS4, XBOX ONE i PC. Kup już teraz na . Dołącz do nas na: www: Facebook: Twitter: Materiał powstał przy współpracy z Ubisoft Polska.DOKONALIŚMY TEGO!

Najlepsze komentarze:

Monika ...zauwazyliśćie ze tam jest miśek z fnafa
DziXu*...Pamiętam te czasy co Mandzio miał 200k Subow Ktos pamieta te czasy? xDDDD
I jak sie wybil Mandzio napoczątku Mial te 800k sub potem 850k potem 900k az do tylu i jak dogonił Gimpera/Grumpera ;D
Kira...Ludzie co mają konto mogą nie muszą xd grubasie
Azir...Kanał gamingowy o kotach wygrał z niekrytym i Rojem. Ide w pizdu z takiego yt, może jeszcze minecrafta nagraj i wejdz do top 5?
BoteQ Q...nic nie musze debilu
XxLadyF...hehe chciałesi 30 000 a jest 50 000
SaN Cho...jesteś żałosny, oby Ci seria upadła. Elo
NiKi 66...lubię cię ale nie dam ci przegonić isamuxpompe
Pini ms...a widzisz twoje gadanie jednak się przydaje subnęłam cię i do tego wcisnęłam dzwoneczek ;-)
niko Fa...mandzio jesteś najleprzy
Anna No...gimper to kutas
Mandzio...Dzisiaj mam dla Was film podsumywujący to czego dokonaliśmy w lutym oraz moją wyprawę na event Ghost Recon Wildlands zorganizowanego przez Ubisoft. Ja wiem, że nie było długo kota, ale jak mówiłem na materiale, siadam do nagrywania na zapas i od jutra co trzy odcinki będzie kociak.
Przepraszam, że wczoraj nic nie było ale dopadła mnie choroba (nagle po powrocie do domu 39 stopni), a od ostatnich trzech dni (wliczając dzisiaj) ledwo miałem czas na cokolwiek gdyż za sekundę mam ten wyjazd zagraniczny a oprócz tego dopinałem formalności związane z zakupem mieszkania... naprawdę, nie chcecie wiedzieć jaki to jest burdel :D
Ilsonka...Mandzio, ci którzy Cię oglądają, a nie subskrybują to chyba sami hejterzy xd
Ilsonka...Haha... My nie wbijemy?! DAWAĆ 60tys. !!!!
Nied?wi...nagraj fnaf
kris469...ja wole psy od kotów
Alaixus...cat goesh fishing
Kc_zK...#Brawo
Beata K...kiedy będzie minecrat
Oleknus...fuk u

dlaczego clickbait xd
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/xMandzio


Mandzio ciekawostki

Mandzio ciekawostki

Historia kanału Mandzio zaczyna się w dniu 2012-07-18 00:38:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1159 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 517460748 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 1640531 użytkowników.