POCZĄTEK ROKU SZKOLNEGO Ola Nowak, Beksy MaturaToBzdura

INSTA OLI: GRAJ ZE ZNAJOMYMI W QUIZ HOUSE: SUBUJ MTB: Na rozpoczęcie roku szkolnego nagraliśmy specjalny odcinek z Olą Nowak z kanału Beksy. Ile to 3+3x4? Co mierzymy w Niutonach? POLUB NA FEJSIE: Instagram MTB: POCZĄTEK SZKOLNEGO Nowak, Beksy MaturaToBzdura


Najlepsze komentarze:

Kandare... I podziwiam cię Ola, ja bym nie miał cierpliwości do takich debili, zwłaszcza tej w czarnym.
Kandare... Tamtą dziewczynę, która powiedziała, że Polacy mordowali Niemców to opierðzieliłbym od stóp do głów, zwłaszcza w obecnej sytuacji. Rozumiem niewiedzę, ale nie w takim wieku, i nie w tak ważnych tematach.
?ukasz ... Pozdrawiam Panią w bikini! Tak trzymać!
M.T.GaM... teraz wiem dlaczego imigranci wracają do siebie
Zuzannk... 2:55 MISTRZ XDD
7:30 NO ON JEST GENIALNY XDDD
Jan Kow... No no, nie spodziewałem się że dziewczyna która eksponuje swoje wdzięki potrafi odpowiedzieć poprawnie na większość pytań a ta która wygląda jak feministka to największa porażka programu. Widać że chodzenie na czarne marsze nie służy ani pielęgnowaniu urody ani wiedzy :)
Natalia... Słońce zmienia kolor... pff :D
Pushee ... Niektórzy to tam mieli IQ wyj*bane poza skalę... (jak to mówi młodzierz --- masakracja)
cinkol... Co za naród debili

Eddit jedynie blondynka ładna i mądra
dream b... 12 + 3 = 20

To jest ustawione?
Xd
Gruby P... ale dojebała z tymi wykopkami
Gruby P... a ten blondyn to chyba za dużo w gierki gra
Gruby P... 80% niebocnośći wyjaśnia czemu tak pierdoliła bez sensu
EizOrel... Ale oni są głupi xD
Kamil K... Wszystko fajne i proste, ale pierwszy raz spotkałem się z chorobą Hashimoto.
Aether ... 10:44 jak one idą na maturę, a taki gimbus jak ja się z ich głupoty śmieje, no to ciekawie na tej maturze będą miały xd
Krzyszt... i to ma być przeszłość narodu polskiego (facepalm!)
GameAnd... Poproszę o namiary do pani w bikini ?
Piotrov... 3x4 no 12 + 3

Eee 18 eeee 20 XDDDDDDD
GROTTO ... Ziomek w okularach to dobra morda
Blazej ... Ta czarna nie dość, że głupia to do tego paskudna tfu
Julcix ... Ehhh w tym roku poszłam do 7 klasy i odpowiedziałam na wszystkie pytania oprócz tego co się mierzy w Amperach bo jeszcze tego na fizyce nie miałam.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCgwIfE7xkql7bIBRMZNZYLg