Bartek Kułakowski ciekawostki

Bartek Kułakowski ciekawostki

Historia kanału Bartek Kułakowski zaczyna się w dniu 2009-09-10 21:16:51.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 539 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 18475010 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 66665 użytkowników.

REKORD POLSKI Melanż z okazji 2.000.000 SUBSKRYPCJI | LORD...



Dziękuję za obejrzenie filmu! Nie zapomnij zasubskrybować mojego kanału oraz koniecznie zostaw łapkę w górę i komentarz. Ubrania: Subskrybuj: Instagram: Facebook: Współpraca: REKORD POLSKI Melanż okazji 2.000.000 SUBSKRYPCJI KRUSZWIL

Najlepsze komentarze:

Hubert ... wole kamerzyste bo kruszwil to idiota
Oliwia ... Subnełam hihi
Wika Wi... Marek jest głupi
Artur B... marek kurwa zamknij morde ty debilu kamerzysta jest lepszy
Szymon ... Zrób od razu imprezę na 10 milionów. Wprawdzie jeszcze nie ma, ale powinno być za 10-15 minut.
Wampirz... Żal mi kamerzysty ?
Kamerzysta - like
Kruszwil - kom
szalone... Subskrybuje cię
Julia D... Marek to debil spadaj nie umiesz szanować czyisz piendzy
Kacper ... Odpinamy suby Markowi a przybijamy kamerzyście jeśli ktoś jeszcze tego nie zrobił kto za daje like ja już to zrobiłem
GULI Of... Lord Kruszwil Like Kamerzysta Like
Piotrek... Like dla kruszwila i kamerzysty
Piotrek... Napisz na ścianie Piotr Łopata
Karolin... Wolę kamerzyste
Nikola ... jaki to był smutny koniec.... biedny kamerzysta?? należą mu się przeprosiny
Klaudia... Kurwa ale ten lord jest pojebany na umysł
Vertiks... Ja 29.05.2018 mam urodziny
Rozrubk... Napisz Rozrubka123
Agata U... Lort jest potworem
dlugidl... hahha nie wierzę w te komentarze
Jagoda ... Kamerzysta
Kruszwil ty debilu.
Adrian ... Kto woli kamerzystę (ogólnie cierpiącego) łapa ✌️
Kto lubi kruszwila (ogólnie egoistę) kom
Kacper ... Sam kruszwil jest idiotom i kretynem i debilem!!!!! A kamerzysda dla mnie jest lepczy!
Po_Pros... Dawajcie unsuby i to powtorzy XD
M. K. B... Po obejrzeniu tego filmu od razu odsubowałem lorda, nke umie szampana sie napić i to on zniszczył film
Brak tu... Brak mi tu dekoracji (mój nick) uwielbiam cię oglądać bo jesteś fajny❤️
Kacper ... ????????????????????????????????????
Kacper ... NIE NAWIDZIE ROLDA KRUSZWILA BO KRZYCZY NA KAMERZYSTE I OD DZISIA NIE OGLADAM KRUSZWILA
Kacper ... Przestan się tak drzec na kamerzyste!!!!!!!!
Dushix ... Za to masz unsuba...
Hubert ... Hujowata świnio
Hubert ... Kamerzystę like
damianm... Ciekawe ile marek zapłacił kamerzyście żeby bugł to zrobić
ianord... Dawajcie MMA kamerzysta vs Marek xD
Marceli... Ty pierdolony skurwysynie to ty jestes idiotą a kamerzysta to lord
Serhii ... Z kruszwila
Kamerzy... 0 Calvin Klein na początku lol
HalucyN... 9:07 XDDD
Andrzej... Ja rozumiem ze to sztuczna postać ale za co kurwa masz te 2 mln to jest chujowy kanał bee zamknij kanał
Adusia ... Kamerzysta jest zarąbisty a kruszwil to debil
Karol N... 9:26 coś mało prestiżowe te książki...
Katarzy... gupi jestes marek
zuziole... Lord kruszwil chyba lord tortórowiec jesteś zepsutym biednym smłutne głupkien
Mientus... Napisz moje imje - kuba
Katarzy... napisz pozdrawiam kamerzyste i lorda krurzwila
Adriang... Adriana dobosz ???????999999
xd fort... Plis mogę byś na śćianie napisz ,,Dark"
Kacper ... Napisz kacpi
ZioMeKw... Napisz na tej ścianie Ziomek I Jak będziesz robił film to pokaż Zobaczymy czy dotrzymujesz słowa
Wyczesa... Zajebiscie zrobione ?
kogitka... Lord kruszwil nieumie wypić zwykłego szampana
Kamerzysta-like
Lord kruszwil-com
weronik... Mnie napisz prosze? czyli Weronika
Natalia... Marek jesteś debilem biedny kamerzysta jesteś kurwą jebaną
Szymon ... Marak niejesteś bogaty tylko kamerzysta
daro aj... co za kretyn
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC4uocvXN4aPFQG6paBaMb1A