Mapy od Widzów 220 Biją mnie piorunami!


► Dzięki za łapki w górę! :D ► CAŁA INSTRUKCJA JAK WYSYŁAĆ MAPKI (PRZECZYTAJ, ŻEBYŚ NIE MIAŁ PYTAŃ) 1. Mapki wysyłacie na maila: 2. Wersja 1.12.2 3. Tytuł maila "Mapka od" i Twój nick (TO WAŻNE!) 4. W mailu kilka screenów jak wygląda mapka (BEZ SCREENÓW, NIE WYSYŁAĆ BO OD RAZU USUWAM MAILA) 5. Wyślij maila raz a porządnie (SPAM BĘDZIE USUWANY!) 6. Podpisz mapkę swoim nickiem, żebym mógł ją rozróżnić :) 7. Baw się dobrze :D (OPCJONALNE XD) ● FEJSBUK: ● SNAP: ljaypl ● Instagram: ● Koszulki: ● SUBUJ!: ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♪ Music by: Kevin MacLeod ► Muzyka na licencji Creative Commons 3.0: ... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► Pozdro!

Najlepsze komentarze:

Flapu? ... 10:07 autor mamy* a nie mapy. Nie musicie dziękować. xDD
Dominik... Zrub serie z ocniania gildi lub dzalek od paru lat cibie oglodam najbardziej lubie twuj serwer muj nick to dom456 ocen mojom dzlke plis opisz na ten komntarz
polski ... pójdziemy na wprost poniewaz tam stoi jack frost xD
kubek z... Kto był na MeetUp daje lajka ?
PolskiP... On nie ma 15 lat widać po orto xD
Megafik... LoL ja też 28 kwietnia
QBA 123... ta mapka była u akiri
Konrad ... 12:19 Labirnyt literówka xD
adiks 7... boże niecierpie lubiepieski
KonoKon... Autorze polecam komende:
/gamerule CommandBlockOutput false
Dominik... SZKŁA NIEDŁUGO!
Blue La... LAPIS LAZURI!
Grafi54... Mam swój kanał Grafi54 wbijać
ThePros... jak schowac komendy /gamerule commandblockoutput false (pwiszcie paczatek i wcisnijcie tab albo wpiszczie /gamerule i nacisnijcie tab tyle razu az bedzie tak pisalo pozdrawiam :D)
pierun ... te pioruny to są do dupy pozdro pierun z dąbrowy górniczej
Markoxi... Mapkę zrobił dimi :D
Mikalow... Ja też kocham zwierzęta
Razor... komu już sie nie chce chodzic do szkoły?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=ZwiaVKsNMVU


Łukasz Samoń ciekawostki

Łukasz Samoń ciekawostki

Historia kanału Łukasz Samoń zaczyna się w dniu 2016-08-27 23:41:20.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 39 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 18617371 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 310000 użytkowników.