7 Billion Humans PL 7 | Ustawka u Staszka


7 Billion Humans gameplay PL // 7 Billion Humans po polsku Czołem ludziska! 7 Billion Humans to "sequel" programistycznej gry nie tylko dla programistów Human Resource Machine. Tym razem jednak będziemy wydawać polecenia całej grupie ludzi, a nie tylko jednostce. Dla mnie jako programisty z wykształcenia to nie lada gratka! ► HarmonoGRAm odcinków: Podoba Ci się to, co robię? Zostań Patronem! ♦ ♦ ► Playlista: [$] Kup grę: Zakodowana pjona za wszelki feedback szery, lajki, suby i hejty! ___ [$] Napiwki: [$] Kup koszulkę: [$] Kup Bundlea: [$] Zgarnij grę: ✔ Subskrybuj: ✔ Facebook: ✔ Grupa na FB: ✔ Grupa Steam: ✔ InstaGRAm: ✔ LIVE: ✔ Katalog gier:

Najlepsze komentarze:

Staszek... Czołem!
Do zmasterowania są poziomy: 34 (rozmiar) i 37 (rozmiar).
Pjona!
Lukas... 20:33 Wydaje mi się, że to rozwiązanie jest prawidłowe i byłoby dobre do czasówki, tylko zamiast kombinowania z wracaniem i sprawdzaniem każdej kostki po kolei zauważ, że dochodząc do ściany masz mem1= kostka z najmiejszym numerem, dlatego ustaw jeśli ściana to podnieś mem1 oddaj mem2(niszczarka) i powinni wrócić i szbciutko oddać najmniejsza kostkę ;)
abfipes... Wskazuwka od abfipes (na przyszłość)
Jeśli podzielsz przez zero pracownik który podejmię się tego wybucha (razem z kostka) będzie to pomocne w poziomie 44 i innych tego typu poziomach. Pozwala to zaoszczędzić wiersz/wiersze (dzieki czemu poziom 44 można ukończyć z 5 wierszami gdy w czasie premiery wynosi to 6) mam nadzieje że pomogłem :)
Bitrax... -- 7 Billion Humans (2087) --
-- 34: Znajdź i Zniszcz 1 --

mem4 = nearest shredder
mem1 = set 99
a:
step n
if mem1 >= c:
mem1 = set c
endif
if n == wall:
pickup mem1
giveto mem4
endif
jump a


-- 7 Billion Humans (2087) --
-- 37: Niebezpieczne Liczenie --

a:
mem1 = calc c + mem1
if e != hole:
step e
else:
step se
if ne == hole:
step e
endif
step ne
endif
if e == wall and
c == 0:
pickup c
write mem1
drop
endif
jump a


Proszę ^^
Szymek ... W niebezpiecznym liczeniu wystarczy wyrzucić przeciwny wypadek i dać idź na początek.
Czyli miałeś dobrze.
Mateusz... 34 - rozmiar:
-- 7 Billion Humans (2087) --
-- 34: Znajdź i Zniszcz 1 --

mem1 = set 99
mem4 = nearest shredder
a:
step n
if c == datacube and
c < mem1:
mem1 = set c
endif
if n == wall:
pickup mem1
giveto mem4
endif
jump a
art0007... Wyzwanie na rozmiar.
-- 7 Billion Humans (2056) --
-- 34: Seek and Destroy 1 --

mem1 = nearest datacube
mem2 = nearest shredder
a:
step n
if mem1 > n and
n == datacube:
mem1 = set n
endif
if n == wall:
pickup mem1
giveto mem2
endif
jump a

Ja wolę grać na angielskiej wersji językowej.

Edit:

Wyzwanie na rozmiar.
-- 7 Billion Humans (2056) --
-- 37: Dangerous Spreadsheeting --
a:
mem2 = calc c + mem2
if e == hole:
step se
if ne == hole:
step e
endif
step ne
else:
step e
endif
if e != wall:
jump a
endif
pickup c
write mem2
drop

W sumie sprawdzałem komentarze innych I wszystkie programy są praktycznie takie same.
Batman ... │█║▌║▌║ ║▌║▌║█│
xMosder... Czemu ludzie piszą pod komentarzami Staszka: "Ej! Ale w tym i w tym poziomie nie zrobiłeś jeszcze na szybkość/rozmiar!"... Nie mogą zrozumieć, że Staszek mógł to zrobić poza odcinkiem i pokazać w nastepnym?
skinacz... 34
Rozmiar
Po mojemu nie w kodzie ps. Nie testowane
Mem 1=najbliższy niszczarka
Mem2=99
A:
Idź ^
Jeśli tu{Ustaw Mem 2 tu}
Jeśli ^ściana
{Weź mem 2
Oddaj Mem 1}
Skok A
Jakub L... Bo najlepsze cosie biorą się z niczego.
Co do ostatniego zadania to nie da się przypadkiem usunąć komendy podnieś z linijki 8 i liczyć to co jest na podłodze.
Kacper ... Oba rozwiązania (niebezpieczne liczenie)
-- 7 Billion Humans (2059) --
-- 37: Niebezpieczne Liczenie --

a:
if e == hole:
step ne
if se == hole:
step e
endif
step se
else:
step e
endif
mem1 = calc mem1 + c
if e != wall:
jump a
endif
pickup c
write mem1
drop

i

-- 7 Billion Humans (2059) --
-- 37: Niebezpieczne Liczenie --

a:
if e == hole:
step ne
if se == hole:
step e
endif
step se
else:
step e
endif
if e == wall:
pickup c
write mem1
drop
end
endif
if c == datacube:
mem1 = calc mem1 + c
endif
jump a
Mr. Sna... podziel przez 0, ciekawe co się stanie
Kacper ... Moje rozwiązanie do 34 poziomu (rozmiar).

-- 7 Billion Humans (2059) --
-- 34: Znajdź i Zniszcz 1 --

a:
step n
if c == datacube and
c <= mem1 or
mem1 == 0 and
c == datacube:
mem1 = set c
endif
if n == wall:
mem2 = nearest shredder
step mem1
pickup c
giveto mem2
endif
jump a
Asriel ... wywal idź do dołu i jeżeli kostka na której stoisz = mem 1 i daj idź do mem 1 wyzwanie znajdź i zniszcz 1
Tomus 0... W 37 wystarczy zamienić
if e == wall:
end
jump a

na

if e ≠ wall:
jump a

W tym przypadku jeśli po prawej będzie ściana to nie skoczy do początku więc zakończy proces
GamyGam... Co to za muza w outro?
Dofosh... W 37 wystarczy zmienić warunek na nie jest ścianą, usunąć zakończ i dać na jego miejsce ten skok
ikmikol... -- 7 Billion Humans (2087) --
-- 34: Znajdź i Zniszcz 1 --

comment 0
mem1 = nearest shredder
mem2 = nearest datacube
a:
step n
if n == datacube and
mem2 > n:
mem2 = set n
endif
if n == wall:
pickup mem2
giveto mem1
endif
jump a


Mam nadzieję że zadziała
Pjona!
CubeQ... Stachu jest nowe (darmowe) DLC do Hollow knight-a!!! Dodali nową arenę. Nagrasz?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=hMHsyqpQq_M


Staszek iGRAszkowski ciekawostki

Staszek iGRAszkowski ciekawostki

Historia kanału Staszek iGRAszkowski zaczyna się w dniu 2014-05-20 18:42:20.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 4003 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 43311202 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 108000 użytkowników.