WORMSY Z POMPA TEAM!


Mojego grafika aktualnie męczy kac więc byłem zmuszony pożyczyć sobie miniaturkę od Naturala xDDD Pozdrawiam ✔Instagram: ✔Wtyczka: ✔Fanpage: ✔Snap: jpci4stko ✔Grałem z: Pevor: Graczol: Natural: BUSINESS/BIZNES:

Najlepsze komentarze:

AntekSt... Ciasto świeczki odpalił bo soft boxy mu padły
Czy to ... Lubię Cię oglądać. Samoocena mi skacze
Hivepaz... EJ zagrajcie te wormsy 3d
Assassi... Natural strasznie wkurwia mnie tym debilnym gadaniem
Rose Bl... Ale się dajecie we dwóch z Naturalem manipulować Graczykowi ...
B4N4N... Dawać więcej
Justyna... Focus Graczol! Tylko by manipulowal xD
Ho0ly T... Widać, że masz wyjebane. Nie możesz uzbierać na normalne oświetlenie?
Tesamir... Ty kurwa co jest ze nie gracie o reflinki
MichaS... Kup sobie soft boxa bo to światło jest zabójcze, nagrywaj bez kamerki, albo ogarnij światło 50%/100% bo rolety są
Jasi3k... worms <3
Marcin... Ciastko te żółte oświetlenie mnie rozpeirdala XD
Grajson... Graczol troche denerwuje
FruttiD... 5:25 NITRO SIE WITA
TheDyzm... Hejo
.Nagrywam freestyle z piłką Nazwa kanału TheDyzmo
Obczaisz kanał?heh
Toxic S... Pevor caly czas kutasil jednym robakiem rozkazujac naturalowi jak juz graczol zostal wyszedl na slonce i go dojebal xD
DJ Bast... KC KOCHAC CIASTKA
Biroo ;... Co jest kurwa jak kupiłem z kolegą jakiś czas temu to nie obsługiwała gra systemu w10 a wy teraz gracie to co aktualizacja się zmieniła czy macie w7/albo inny
Ciekaws... Mam nadzieję ze wznowicie sezony z worms ale weźcie do gierki isamu i sprzedaeczyka tzn nitra ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=30aeidcFzj0


Moto Doradca ciekawostki

Moto Doradca ciekawostki

Historia kanału Moto Doradca zaczyna się w dniu 2012-12-22 13:30:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 676 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 93312235 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 330000 użytkowników.