Czy rozmiar ma znaczenie 2?


W tym odcinku zapytamy się dziewczyn czy rozmiar ma znaczenie. Obserwuj na Insta: Wbijaj na Fejsa: Zobacz serię Dziewczyny odpowiadają: Zobacz serię Mężczyźni vs Kobiety: Zobacz serię Alkosonda: WSPÓŁPRACA: Snapchat: @maciekignaczak Twitter:

Najlepsze komentarze:

Paul C... A teraz zróbcie filmik o preferowanej przez panów wielkości biustu u pań i o minimalnym dopuszczalnym rozmiarze. Oo, co, zbyt seksistowskie? Aha, a pytanie o minimalną długość penisa jest spoko... :D
Kolorow... Polki to największe gówno jakie może być na tej ziemi
Rafal N... Ciekawe czy oglądały to później hahaha? Jesli to ktoś oglądał z ich rodzin lub znajomych to nie ciekawą opinię będą miały haha
Kosmita... hahaha 5:18 ty masz anakonde taką małą kurwe haha chłopie jak byś widział mojego Pytona kurwa jakby ciapnoł twojego to zaraz by złożył się na żmije
Kosmita... jprd 4:10 ta czarna to ma kurwa wymagania wiecej jak 15 serio jak średnia w pośce długość penisa to 15 cm no ja oczywiście mam za między 15 a 20 i myslę że to wystarcza a mam 19 ale mam pytanie do Chłopów dużo starczych odemnie np co mają 23-26 lat ci co zwracali przewaznie na długość penisa w swojm życiu wiekowym powiedzcie mi czy penis rośnie dalej po 20 latach czy jak to jest bo facet rośnie o ile nie myle się do 26 czy do 24 roku życia.
mateusz... Cos mi sie wydaje ze caly czas robisz te filmy bo musisz miec w chuj kompleksy ???
Natalia... 5:21
Nemrod ... Witajcie podwojne standardy...kobiety muszą być ładne, żeby przykryć to kurestwo które w nich siedzi.
Szef xd... rob wywiady na chodniku a nie przed burdelem
Szef xd... jak robisz te wywiady to nie tam gdzie te kurwy szukaja ksiecia z bajki a potem po 30-sce " szukam stałego zwiazku " bo cale mlode zycie po kutasach skakały a potem sie skaply w polowie wieku ze sa w dupie bo nie maja meza a za razem zabezpieczenia na przyszlosc
Szef xd... jaki rozmiar co pierdolicie kurwa a jak przyjedzie stary dziad z 4 cm co mu nawet nie staje ale jakims bmw i z hajsem to same po kutasie beda mu skakały kurestwo sie szezy gdzie jest kurwa prawdziwa milosc jpr ????
Dariusz... I tak to jest jak kurwy pizdą swędzi.
ZAHAR R... Głębokość szmato
Hide Br... Ale dziwk.i
U?ytkow... Hahaha sex
U?ytkow... Ja pierdole pies jebał was kanał do wora do jeziora
ezehiel... Oczywiście rozmiar ma znaczenie dla większości blondynek :)

Czy mogłabyś być z facetem który ma małego ?

Odp nieeee.

A gdyby latał porschakiem ? I miał dużo kasy ? Hahaha
Wariat ... 4:39 xDDD padłem
Poimpre... 0:34 typiara druga po lewej niezłe porobiona xxd
facepal... No niestety... Pracuje na monciaku i powiem wam, moi drodzy, że to rzeczywiście tak wygląda. Sped bydła i nizin intelektualnych. Osobiście zagazowalbym w którąś sobotę te wszystkie kluby pełne kurew, idiotek i brylujacych między nimi idiotów. Tfu! Tfu na autora filmiku. Tfu! Naplulbym wam w ryj, jebani idioci... Na chuj wam kurwa te mózgi, co? Jebane zwierzęta.
Wujo... Rokez chyba masz małego bo tak się dopytujesz :)
Jan Kow... Wez sie kurwa zamknij sie imbecylu jebany
Andrzej... A co można wlożyć w 6-8 cm
Bojowy ... Pozdrawiam wszystkich z LO Rypin :D
kiks ki... Widac ze wiecej pomyslow nie masz bo caly czas te same pytania
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=hTNP3S8KtCc


Rokez ciekawostki

Rokez ciekawostki

Historia kanału Rokez zaczyna się w dniu 2014-07-04 18:18:05.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 91 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 23821992 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 83400 użytkowników.