Haul | Co sądzę o zakupach w lumpeksach? - JustJuly


blog: ask: instagram: julyjul_ snapchat: juuly00 e mail: vinted: fb: ... tumblr:
Najlepsze komentarze do filmu "Haul | Co sądzę o zakupach w lumpeksach?":

Kolorowa Ola: Kupowanie w lumpeksach jest normalne.Moja siostra kupiła tam fajne ubrania
Alic game: ja uważam że kupowanie w lumpeksie jest naprawde fajne ;; Jak ja ostatnio byłam i kupiłam 2 pary superstar za 30 zł a więc się opłaca ...
Sandra Iwa?ska: Wstawiłaś to w dniu moich urodzin ! 10.10?❤️
a_ isak: Super są te ubrania. Tez kupuje w lumpie i rzeczy czasem sa w idealnym stanie.. nie ma sie czego wstydzic zawsze mozna kupic tanie ubrania by zrobic diy z nich. Miłego Dnia :*
A1 S: Patrzeć na mój ryj xD
MONIKA M: Kocham łazic do ciucholandu. Ja znalazłam w lumpie raz topik od Prady( zapłaciłam ok. 7 zł) i koszulkę od Calvina Kleina (też 7 zł) i jedną od Armaniego(10 zł). TO JEST COŚ!!!! Ale, żeby takie rzeczy znaleźć trzeba umieć dobrze szukać.
OLI weczka: Ta bluzka z 5:00 jest z Primarka
Blvck x: od kiedy ciuchy z pull&bear to ciuchy markoweXDDDDDDDD
Sweetcookie02: Jak widzę jestes z Redy wiec polecam ci kilka lumpeksow w Gdyni
Na karwinach ul.Chwaszczynska kolo szkoły
Na placu górnośląskim ,,Garaż"
I ten wielki CTO nie wiem na jakiej ulicy :(
Only Maja: Ja w Lumpeksie za 3zł kupiłam wranglery
_ksiezniczka_wlasnej_ bajki_: Kupiłam sb niedawno buty Nike w lumpeksie. troche za duże ale ważne że są tak piękne i jak nowe
IronFlame5: cos ci sie kurwo spuchło
bo masz ryj x3 wiekszy od normalnego czlowieka
proponuje zrobic 5 największych ryjów na youtube i na 1 miejscu dac siebie
Black kat99: mi nie przeszkadzają lumpeksy
Pola Kozak: kocham lumpeksy kupiłam tak nie zniszczone Vansy za 13 zl
Ola Mi?sko: Nie rozumiem o co chodzi tym wszystkim dziewczyną, które nie ubiorą nic z lumpeksu. Ja na przykład kupiłam jeansową kurtkę, która normalnie kosztuje 300 zł za 50 zł. Tak samo dostaniesz tam buty korsa albo jeasy levi's czy nawet torebki coach
Agata Klyszcz: Nagraj jakie masz wszystkie ubrania . Proszę
Agata Klyszcz: To twój dom ? W którym nagrywasz ?
Magdalena Matysik: Lumpeks FUJJJJJJJJJJ
Kto kupuje w lumpie jest ochydzny??????????????????????????????????????????????????????????
Magdalena Matysik: Lumpeks FUJJJJJJJJJJ
Kto kupuje w lumpie jest ochydzny????????????????????????????????????
Martinez Kielarovsky: co ja obejrzałam xDD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=0mIr40m_nKM