To którą część ciała myjesz pierwszą wiele o Tobie mówi! PAIT


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=S8r0D5rWT8s



Najlepsze komentarze:

Ziperek... Zaczynam od mycia głowy a z plastyki mialem dwóje, i nie mam nigdy pomysłu na rysunki
Pawe? N... Pytanie. Lewa reka liczy sie do klatki piersiowej? Jesli tak to wszystko sie zgadza.
kcphn ... ja pierwsze myje jaja
sniob... Pierw twarz ?
Oli wia... Myję najpierw włosy, ale pasuje do mnie opis myjącego najpierw stopy xd
Youtubo... Totalna bzdura to nie ma w ogole żadnego połączenia z psychologia, film to tanie pozbawiony sendu
KALIKSU... Głowe i sie wszystko zgadza bo myjesz głowe i oczyszczasz mysli i lepiej sie myśli o money kto za daje like xd
cringe ... ale głupoty z bezużytecznej
dk kd... Najpierw myję oczy
PAIT... Jak zapewne zauważyliście moje zasięgi poleciały na dno :(

Tak więc proszę Was o pomoc i zostawienie ŁAPKI W GÓRĘ pod filmem, skomentowanie go i UDOSTĘPNIENIE na Facebooku

SUBSKRYBUJ i kliknij DZWONEK ?
Wcale N... Ja tam myje klatę
Vmiki 2... Klatka piersiowa no tak 1/4 pasuje
GAMER... Ja pierwsze myje klate
A czasem teź od pach i włosów
Azazel ... Pierdoły tak mnie nauczyli rodzice myjąc mi od niemowlęcia głowę i włosy
Jak można pod prysznicem zaczynać mycie od stóp
Kolo szanujmy się, masz Ode mnie suba ale chyba go stracisz
LordAda... Do mnie nie pasuje
4P4CK... LOL zaczynam od stóp i gówno prawda, jak sobie coś zaplanuje to zawsze się udaje, prawie nigdy się nie poddaje xd
matis82... No to mnie pocieszyles, jestem osobą od ramion....;D
Mateusz... to nie do końca prawda
Rozalia... Ja tam różnie zaczynam xD
Magikar... ja zaczynam od piszczeli potem ide w gore brzuch rece na koniec jaja pachy i stopy i co 2 dzien wlosy xd
TEUFEL... Najpierw myje jaja :D co to znaczy ?
czyzyku... A jak zaczynam od lewej ręki to co ? Jestem praworęczny ?
Mielzky... Chuja prawda hahah
Kubacze... kto jako pierwsze myje pachy?
Bimki G... 《Kto myje najpierw glowe daje like》
Kuba Fa... ??????? 3.00
PAIT ciekawostki

PAIT ciekawostki

Historia kanału PAIT zaczyna się w dniu 2016-05-04 13:20:55.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 362 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 86489444 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 364000 użytkowników.