Eleven ciekawostki

Eleven ciekawostki

Historia kanału Eleven zaczyna się w dniu 2015-01-29 20:45:13.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1383 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 214590342 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 541673 użytkowników.

NOWY ROK, NOWY JA? chyba... | Minecraft 16



Chcieliście Minecrafta? To macie. Choć trochę za mało gry i za dużo mojego przesadnie poważnego gadania :v _ ● Facebook: ● Grupa na Facebooku: ● LiveStream: ● Ask: ● Twitter: ● Instagram: ● DeviantArt: ● SoundCloud Elevena: ● Sklep: ● Adres E mail: _chyba... Minecraft

Najlepsze komentarze:

vvkate ...Kocham twoje pogadankowe odcinki, długie, bez montażu, bez udawania. Wszystko jest takie prawdziwe. Trzymaj sie tam Elek ^^
hubert ...ZLE JEST TO ZE ZACZYNASZ OD FNAFA KONCZYSZ NA MINECRAFT XD I MASZ OD 2012 ROKU DO 2019 I TYLKO 500 000
micha? ...jakie masz sheadery
Ma?gorz...Aż miło się ogląda takie filmy o pitoleniu
Ma?gorz...Eleven nagraj the forest lub dying light
F?ED no...Elek nagrasz Wttg 2 pls
PS.Zdrowiej
Bill Ci...Elek , co myślisz o modzie na plecaki ? Nie jest to jakieś wielkie ułatwienie gry ani oszustwo a dużo pomoże
Brzoza ...wiesz elek... ja nie chcę wychodzić na typa kategorii "boli cię mały palec u lewej stopy? TO WSZYSTKO KOMPUTER!" ale jeśli tyle czasu spędziłeś przy komputerze to chyba logiczne że coś takiego będzie się działo... wydaje mi się że przerwa od kompa dobrze by ci zrobiła (tak wiem dzieciak bez doświadczenia będzie morały prawił) ale spędziłem przy twoich filmach ładne parę lat i było by szkoda jakby to miało by się skończyć przez jakiś tęgi shit z oczami... btw takie filmy pogadankowe bez montażu przywodzą mi na myśl dawne czasy minecraftowego yt bardzo fajny lekko nostalgiczny i przyjemny format więc ogólnie props
Melon M...Pogadanki to na 100% moje ulubione filmy na twoim kanale. Wydajesz się w nich taki autentyczny i mądry (jak kolwiek by to nie brzmiało xD). Jeśli nadal przyjmujesz requesty do tematów pogadanek to mógłbyś opowiedzieć o swojej nauce gry na instrumentach? Wiem, trochę randomowe ale jestem zainteresowana ile ci zajęła nauka na czym, czy jesteś samoukiem itd :')
HUB-er-...Z tego co wiem (przynajmniej ja tak miałem) takie mieszanie się w oczach może być objawą cukrzycy...eleven naprawdę życzę Ci aby ta choroba ci się nie przytrafiła...jest wkurzająca
Prezes ...Co to za shadery ?
Lunarna...uh z tymi zawrotami glowy i nadwrazliwoscia na swiatlo mam to samo... wlasnie tez mam tego typu zawroty glowy co sie dzieja jak sie wstaje agresywnie (aka cisnienie leci) tho
Natalia...Jak słyszę elevena i jego pogadanke i jak opowiada o swoim życiu to mam wrażenie że jest druga osoba na tym zasranym świecie która mogła my mnie zrozumieć mnie też przyjaciele kopneli w dupe traktowali mnie jako zapasowa osoba jak brakuje innych i jak to pisze to czuje ulgę Ale i tak jest mi ciężko Ale dzięki tobie eleven czuje się lepiej ?☺
Arthur...EJ LUDZIE zastanaiwm sie czy jestem norlamny no ale przy youbtie spędzam 90% mojego dnia czyli jestem ciagle odmuzczony ??? fuck....
Arthur...Eleven prosimy cię abyś więcej nagrywał takich filmów czyli pogadanek na 1h a w tle jakkas gierka .... powiediząłeś że nie masz o czym gadać bo nie wychodzisz z domu a wiesz co jakos potarisz gadac przez 1h bez zatryzmania się ;)
Xdash P...CZEMU TERAZ SIĘ DOWIEDZIAŁEM ŻE NAGRYWASZ MC!!!Serio...
Kaiti P...Wierzę że nic Ci nie jest a gdy nawet jest to jest dobrze
Kaiti P...Wooow elek 16 odcinków przez 2 lata woooow
Misskie...Tak, wiem że filmik jest "stary" jak na youtubowe standardy, i liczę się z tym że nie przeczytasz tego komentarza, ale... Trafiłam na twój kanał szukając filmiku z Amnezji, stwierdziłam że fajnie "pierdolisz", weszłam w resztę filmików i widząc serię FNAF pomyślałam że to chyba twój kanał podsyłały sobie znajome na wspólnej konwersacji. Serię FNAF obejrzałam, zaczęłam oglądać inne filmy i wsiąknęłam w twój kontent, widac napracowanie ;) Fajnie się słucha twojego gadania, mimo że temat nie zawsze jest lekki, np. twoje zdrowie. Podoba mi się że masz takie fajne, wiele rozumiejące i wspierające community ;)

Myślę że zostanę na dłużej, życzę ci zdrowia i szczęścia do lekarzy, mam też nadzieję, że prędzej niż później dojdą do tego co się dzieje i niedługo będziesz zdrowy.

PS. Podrzuciłam też jakiś grosik dla twojej Cioci, zdrówka oraz siły i dla niej :)

PPS. Mam nadzieję że robili ci porządne badania krwi na niedobory, czasem brak "głupiej" witaminy D potrafi zrobić niezłe spustoszenie :/

PPPS. Nie porównuj się z Rockiem, twój kanał jest ciekawszy a ty nie jesteś irytujący jak Rock ;)
?ledziX...Elek musisz codziennie wychodzić na zewnątrz na co najmniej 30 minut a nie sie opierdalać przed kompem i bedzie spoko
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCMXvZkRqP8OFkqM7dFilLCA