Arlena Witt ciekawostki

Arlena Witt ciekawostki

Historia kanału Arlena Witt zaczyna się w dniu 2011-09-14 10:12:24.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 203 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 31858457 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 429422 użytkowników.

Rarely – jak nie połamać języka? | Po Cudzemu 159



Jak się wymawia „rarely”? Czy nie da się tego jakoś uprościć? A da się. :) Moja książka o gramatyce „Grama to nie drama” jest do kupienia na – takiej książki jeszcze nie widzieliście. :) DLA OCHOTNIKÓW: ✏️ Codziennie nowe „słowo na dziś” w Instastory: TU TEŻ ROBIĘ FAJNE RZECZY: Grupa Pocudzemunators na Facebooku: ⏰ Fanpage „Po Cudzemu” – info o spotkaniach: Twitter – złote myśli: Vine – śmieszki w 6 sekund: ZOBACZ TEŻ: • „murderer” i inne trudne słowa z „r”: dźwięk: Zgrywa Studio muzyka: zasoby WSZYSTKIE ODCINKI „Po Cudzemu”: MASZ PYTANIA? W opisach odcinków z Q&A są wszystkie, na które już odpowiedziałam: Q&A nr 1 – Q&A nr 2 – Q&A nr 3 – Q&A nr 4 – Pozdrawiam wszystkich, którzy czytają opisy odcinków! Jeśli przeczytałeś opis do tego miejsca, w komentarzu wpisz „Rory rarely roars”. :) Ostatnio przestałam korzystać ze Snapchata i teraz śmieszkuję na Instastory. Codziennie wrzucam „słowo na dziś”, a poza tym są tam jeszcze inne (nie zawsze mądre) rzeczy. Ale przynajmniej bawię się doskonale. :) To tu: Rarely połamać języka? Cudzemu

Najlepsze komentarze:

malgorz...A jak wymówić nazwisko kompozytora do muzyki z gry o tron czyli Ramina Djawadi?
Dusia...Rory rarely roars (:
Magical...Rory rarely roars xd
Ania No...Znam oba i wiedziałam jak się wymawia i dlatego właśnie korzystam z seldom.
BERRY-w...Moja wymowa w obcych jezykach jest okropna -.- Tym razem nagrałam wymawiane słowa i potwierdziły się moje wcześniejsze przypuszczenia XD
Lena M...Wg mnie trudnym do wymówienia poprawnie słowem jest "author", można to fajnie sprawdzić używając głosowego wyszukiwania definicji przez Google w telefonie... Mi pomogło najpierw zadanie pytania: who's the author? Następnie wypowiedzenie w myślach "who's the" i na głos "author" - wtedy Goolge podało mi definicję tego słowa, zamiast np. definicji dla "ulcer"... Może są jeszcze inne sposoby na to słowo? Ogólnie nie mam żadnych problemów z "th"... Pozdrawiam :)
Kasia B...Rory rarely roars :-)
oafija7...bywa dosc problematyczne to 'r' :)) np. slowo 'earlier' udaje mi sie w miare poprawnie wypowiedziec 1 na 3 razy kiedy go uzywam hahah. Rory rarely roars!
PrOCrop...A idz Pani z tym amerykańskim retroflex "r" tylko brytyjskie "r" :D
???????...Come oooon. You look nice in black ;)
Marta t...Rory rarely roars:)
Iron Bu...Po raz nie wiem już który okazuje się, wersja wymowy jaką znam to wersja amerykańska. Przypadek, tylko ja tak mam, czy po prostu częściej uczeni jesteśmy wymowy amerykańskiej (o ile da się wysnuć tak dalekie uogólnienie)?
SylverW...Zawsze mówię to słowo w wersji amerykańskiej xD
Rafa? W...Heh, Ty to masz spoko, zazdro na max...Pani się trzymie i oby tak dalej...
wolo...Nie jestem przekonany, żeby zalecenie używania "seldom" zamiast "rarely" dla ludzi, którzy mają problemy z jego wymówieniem, to był do końca dobry pomysł. Oczywiście gdy będzie rozmawiał z nativem wtedy ok, ale rozmówca na średnio-niskim poziomie angielskiego bardzo prawdopodobnie nie będzie tego słowa znał i nie zrozumie przekazu.
vieri03...Rzadkie nazwisko? Sraczka
MakeupM...to zabawne ze po 10 latach mieszkania na wyspach uzywam czasami wymowy amerylaknskiej :)
Anna ?l...A moze wytlumaczylabys jak jest po angielsku cel? purpose, target, goal, objective, aim? Mozna ich uzywac zamiennie czy sa jakies roznice?
Wiktori...Bardzo ładnie ci w czarnym ♥
joannap...Ha! Czyli od początku dobrze to wymawiałam! Tyle, że łatwiejsza dla mnie jest wersja amerykańska.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCIj6yjWVKPKO5zNLBjQ8Beg