IsAmU ciekawostki

IsAmU ciekawostki

Historia kanału IsAmU zaczyna się w dniu 2012-01-30 10:26:32.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 751 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 148323982 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 2161351 użytkowników.

Ja to umiem zarobić!!! spokojnie umiem też się podzielić :


Dasz like kumplu? KOD: IsAmUxPT tu grałem! Znajdziesz mnie tu: ►Najlepszy Koszulki: 4polling.pl/l ✔ ►Aplikacja dla widzów 4polling.pl/d ✔ ►Instagram 4polling.pl/e ✔ ►Twitter 4polling.pl/f ✔ ►PrywatnyFB 4polling.pl/g ✔ ►Fanpage: 4polling.pl/h ✔ ►Fanpage Armii: 4polling.pl/i ✔ ►Grupa na FB: 4polling.pl/j ✔ ►Snap: IsAmUxBajceps ✔ ►Live 1: ✔ ►Live 2: ►Ask: ✔ ►FanArty, FunnyMoments, Remix etc: ✔ ►Kontakt biznesowy: ✔ ►TeamSpeak IP: PompaTeamSpeak.pl ✔ ►Profil Steam 4polling.pl/k ✔ Film dozwolony dla użytkowników powyżej 16 roku życia!umiem zarobić!!! spokojnie umiem podzielić

Najlepsze komentarze:

ROEKO P... Czm ja daje zaloguj a na tej stronie nie da sie zalogować?
?wi?ty ... Co to znaczy VGO?
Anriase... Dobrze ze na tej stronie pieniadze znikaja.
Damian ... Prosze Szymek nie mam nic nie stac mnie :C
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=390313881&token=yep_Pnng
Jakub B... przygarnął bym coś ciekawego pozdro IsAmU (:
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=915434254&token=8U1pfsRO
Jakub... https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=360821624&token=S8xZ8pgi Jak coś masz to coś dasz albo nie XD ::; Matmy nie dławię, polskim się dławię angielski jest nudny a isamu jest cudny XD pozdrawiam :::
Fi lip... Rzuciłbyś jakimś nożykiem lub jakąś emką :D https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=901534571&token=TV9_0wu-
Vabi Mo... /tradeoffer/new/?partner=442353655&token=j511Eo69
HUX lol... MAM TAKIE SAME SŁUCHAWKI
Harmony... https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=885720756&token=KukOVrDj ja to bym bardzo chcial kose jakas klaniam sie nisko az po same stopy :*
Przemek... Isamu ja bym chciał ta różowa cezetke ona tania jest ale fajna
Ernis 6... iSAMU OTWÓRZ SKRZYNKE :d fREE kOSKA :d https://ezy.com/pl/cases/40651
Bunia69... tradeoffer/new/?partner=353481763&token=ivDldDVu siemanko
Pyskaty... ALE JO BYM SE TAKIM SKINEM NA MMEMACH Z RUSKAMI KURCZAKI GANIAŁ :)
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=227035613&token=EulUfk0b
Z?y Sme... Cześć Szymuś!
Przygarnąłbym z miłą chęcią Jakiegoś skinka bo ja bidny
https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=931035009&token=fC3GJ-CJ
Rav... Fajny odcinek ;) Oby coraz więcej csgo kumpluu!
Może akurat coś się trafi https://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=115946670&token=Fuqjhj48
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/IsAmUxPompa