Chucken ciekawostki

Chucken ciekawostki

Historia kanału Chucken zaczyna się w dniu 2014-07-02 18:07:52.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 776 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 18688932 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 90000 użytkowników.

Troll In One 2.0 || Golf It


No cóż, gra którą wszyscy lubią powróciła, yey. Grałem z: ►RockyDoggy ►Maxplaier ►Facebook ►Grupa ►Instagram ►Discord ►Muzyka Outro: Johan Hynynen Sudden Fun 10 #golf #golfit

Najlepsze komentarze:

Maja Ko... 16:20
Tak tak tłumacz się my i tak wiemy, że chciałeś po prostu dyskretnie pomóc swojemu kurczaczkowi~
Wiktori... Chcemy fnafa!!!!!!!!!!! Max i chucken prooooooosssimmyyyy ?
Rainbow... FNAF! Dzięki niemu odnalazłam twój kanał :)
Weronik... Maxio kiedy fnaf? Jak niebędzie fnfa to cie znienawidze i cie zabije za tego fnafa!
piese?... kiedy eskejpisty ?
MR JACU... Dajcie fnafa prosze
leszczu... Kiedy pumel party
KONDZIK... 14:58 ale lagi xddddd
Maxplai... Rocky: Co wy na to by zagrać jeszcze jedną mapę na tym odcinku?
Chucken: No może być
Po czym zakończył odcinek
Mina Ro... Spoko, ja tez nie lubie fnafa jak Max zd
Rider G... Dawaj Fanfa, kto za daje like
polska ... Pliss fnaf
Amelia ... Chcem FNAFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFFF!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!?
Neko Ga... Chce Horror Gary's Mod!!! plss Z Max Playerem ( nwm czy dobrze napisalam)
fox fox... fnaf max plis
Polski ... Brawo hucken masz kolejne 1000 widzów
nawet n... Dawaj fnafa dawaj fnafa dawaj fnafa!!!!!!!!! chuken dawaj fnafa z rockiem xD jak max nie chce.
?niwiar... Kiedy Garry's mod
Kole? ?... Kiedy fnaf
Silver ... chcemy fnafa!
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=UNXh1IH7xQE