Wujaszkowa Fura 8 Marcin RÓŻAL Różalski Stałem nogą z drugiej...

Specjalnie dla widzów Wujaszkowej Fury! 15% rabatu na wszystko! Zrób zakupy na Wpisz kod FURA15 i zgarnij suple 15% taniej! ✅ ⚡Wysokiej jakości shot przedtreningowy, dzięki któremu każdy trening (nawet w słabszy dzień) wykonasz na 100% swoich możliwości! Każda porcja zapewnia solidną dawkę pobudzenia i energii do działania. O niezapisanym rekordzie bokserskim, sportach walki, relacjach z Federacją KSW, kościele, pomocy zwierzętom, roli w "DIABLO. WYŚCIG O WSZYSTKO" oraz wielu innych ciekawych wątkach w ósmym odcinku WuJaSzKoWeJ FuRy opowiedział Marcin Różalski wyjątkowy gość, na którego co poniektórzy czekali z ogromną niecierpliwością. Wujaszek Fericze oraz 6pak.Tv SERDECZNIE ZAPRASZAJĄ!! ✌ _______________________________ Subskrybuj 6pakTv Wciśnij dzwonek i bądź na bieżąco! #Różal #Wujaszkowafura #MarcinRóżalski #WujaszekFericzeWujaszkowa Marcin RÓŻAL Różalski Stałem nogą drugiej strony jeśli chodzi prawo


Najlepsze komentarze:

6PAK... ? Specjalnie dla widzów Wujaszkowej Fury! ?
15% rabatu na wszystko! ?
Zrób zakupy na https://www.bodypak.pl ?
Wpisz kod FURA15 i zgarnij suple 15% taniej! ✅
Jan Kot... Osobiście zamierzam zawiadomić Rzecznika Praw Konsumenta, w sprawie jakości białka firmy Sport Definition / 6pak nutrition i wprowadzeniu w błąd mnie jako konsumenta.
Essa... chujowa kamera mgła jakaś
RUDY z ... Jak mnie wkurwia ta moda na wywiady w furach
Jakula ... Rozal juz zaczyna podchody pod KSW. juz sie coraz cieplej wypowiada.
Marcele... Oglądam drugi wywiad u ciebie i podziwiam za przygotowanie do wywiadów. Każdy tak powinien się przygotowywać :O Jestem w szoku :)))
Adam Dz... Pierwszy mój komentarz do na necie szanuje czlowieka zgadzam się z nim pozdro
Damian ... Ja mam do sprzedania zegarek Rożalandu, niedawno mi przyszedł.
Zegareczek jest do sprzedania a jego cena wywoławcza 1000zł płatne na konto Fundacji Różaland aczkolwiek jeśli nie osiągnie 3000zł to nie sprzedam
?ukasz ... Bardzo fajny wywiad ! ?
Patryk ... Kiedy wywiad z patrykiem 2703?
dominat... Siema wujaszek
mdt6 md... A masz Wujaszku suba ;) Pozdrawiam z Ustki ?✌
Spring ... zapros darka michalczewskiego
kuniows... Oj Panowie, mówicie o obłudzie i wszechwiedzących dyletantach a sami nimi się stajecie. Zarzucacie dzieciakom, że wypowiadają się nt. dopingu czy sportu nie mając wiedzy a gdy chodzi o religię czy stosunki społeczne robicie to samo. Jaki mandat macie do wypowiadania się nt Kościoła? Skończyliście teologię czy filozofię? Ukończone macie faktultety z logiki czy filozofii etyki? Któryś z Was lizną historii albo ubrudził się magisterką z tego kierunku? Nie wchodźcie w te tematy o których nie macie pojęcia. Czym innym jest dokonać powierzchownej oceny politycznej zastanych stosunków a czym innym obiektywnie wypowiedzieć się sięgając do źródeł. Praktyka społeczna nie jest konsekwencją teorii jaka konstytuuje podstawy systemu czy religii ale jest wypadkową działania ludzi którzy nie muszą uczciwie przestrzegać zasad danej religii czy systemu politycznego. Czy trzeba tłumaczyć tak podstawowe rzeczy???? Z całym szacunkiem poczytajcie coś ale nie wypowiadajcie się bo z tą dziedziną jest jak ze sportem trzeba lat i pokory by do pewnych rzeczy dojść i zrozumieć. Pozdrawiam gorąco hej.
Mnich K... super wywiad miło się słucha i nie czuje się ciężaru czasu...
Dawid S... jebac tego patryka2703 - ktos tam pisal ze marzeniem bylo by z nim wywiad a to zwykły cwel mały i na dodatek niski haha kurwa to lamus z angli wyjechał bo sie rozjebał na przyjaciół jebac ta kurwe najebałem mu w londynie pod centru handlowym. jak by się ktoś intersował mam krótki filmik jak prosi o łaskę haha
Miracle... Różala szanuję za to co robi dla zwierząt i potrzebujących, ale jak przechodzi ja temat polityki i co gorsza religii to aż uszy więdną od tego pierdolenia...
Jensen ... Czym jeździsz Fidiasz?
mateusz... Nie ma co, ale pan Marcin jest gość, wyslowic się potrafi, swoje wywalczył wynokaltowal każdego, pomaga zwierzęta, ma gość jaja.
Jakula ... Eros na dzwonku u Rozala xD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCI425-Xl9vHJznGsYkHe9iw