Hadesiak ciekawostki

Hadesiak ciekawostki

Historia kanału Hadesiak zaczyna się w dniu 2015-02-13 20:51:23.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 2678 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 263434558 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 602618 użytkowników.

JAK ŻYĆ BEZ NÓG?


Hej! Pomóż zostaw subka i pomóż dobić 500.000 Subów! :D ☆✫★✫☆ Instagram: Facebook: Mail Biznesowy: Directly to me: (manager) Ekipa: ŻYĆ NÓG?

Najlepsze komentarze:

piese?...jadalem 259 lapke hehe
Nikk09 ...Jak wbijecie mi 30subuw to krzykne na całą biedronke subujcie hadesiaka
Kamerzy...Kiedy LIVE!
Hubcio ...Co to za gra? Pls Odpowiedzcie Jak wiecie?
Justyna...Super odcinek! ?
Slajdax...1
Pierwszy
Krwawy ...Xd tylko 2 mapy w 6min
X-Tremo...Mogę jedynie o tej grze powiedzieć tylko jedno : WTF !!! ????
Jakubow...Patyczkowa wersja teke teke
Karcia1...Dobra, łapka w góre i oglądam c: (Na serio tak robie XD)
Bartosz...zagrai w pokemon insurgence lapkujcie zeby wiedzial
milosz ...u e o wbijaj łapki ,bo bardzo fajne jest to :)
lamiks...ostatni :) łapka zostawiona na poczontek filmu
Adrian ...O nie czerwony kolor Roda kaczuha
Anna Ja...Siema dasz serducho
Kasia C...Super film
Alan No...Haha 1:15
Knife!...Masz świra na punkcie Henrego XDD
Szymon ...Brak wyświetleń xD
noowli ...45 jestem xD
Karolin...Dasz serduszko ?
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC3jVE_f5sxkqllwZSvMiaqA