WOJTEK GOLA DZWONI DO POLAKA W SPRAWIE WALKI Z KASJUSZEM!...


Zostaw lajka jeśli ci się podobało i chcesz więcej Subskrybuj kanał, aby być na bieżąco z nowymi materiałami Zaznacz dzwonek, by moje filmy do Ciebie docierały ;) Kontakt, współpraca: ▼ ✉ FANPAGE: ▼ Donate SMS/PRZELEW/PayPal/PSC: ▼ ✔ ✔ ♛ Chcesz aby twój nick wyświetlił się na moich shotach? Wyślij donate! ▶ ICH SHOTUJE ♦ MEDUSA : ♦ MERGHANI : ♦ BOXDEL : ♦ RAFONIX : ♦ MAGICAL : ♦ MAHONEK : ♦ ISAMU : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Regulacje prawne: Umieszczam ten film na prawie cytatu uregulowanym w art. 29 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●WOJTEK DZWONI POLAKA SPRAWIE WALKI KASJUSZEM! FAMEMMA SHOTY

Najlepsze komentarze:

ryyder1... krułwa juz jeste wkułwiony no stały no nie wkułwiaj mnie xdd
kexs 69... To oświadczenie to jest jakieś śmieszne jedna nie udana walka i wielki hejt japrdole femma jest zajebiste i tyle kuwa
Ziom290... A co się stało że jest prable
MKI36... Organizator nie zna sędziów ehh
Grzegor... Bo FAMEMMA to jest gówno
Mars Od... 3 rundy dostawał tylko na pizde bo się z nim bawił mógłby go w 1 rundzie rozjebac i tłumaczy się że może przez obalenie wygrał? Hahahahaha o kurwa jak można być tak zjebanym ^^
Dss... gola spoko chop ale bombel i sędziowie do wyjebania :D
adam ga... Oddaj puchar i przyznaj przegrana.proste i tyle
Marcin ... Polak przegrales walke taka prawda tak jasne siedzia to byl kolega polaka
Marcin ... Kasjusz niech odwoluje sie i walka bedzie nie wazna
Seba st... Ale kulwa jestem wkulwiony kulwa wpieldol dostanę kulwa i to ja jestem pieldolniety ludzie kulwa
XmGobli... primapilis?
Bartek ... Ku.. Wa o czym wg wy tu mówicie!!?? Polak dostawał ostry wpierdol przez 3 rundy Kasjusz robił z nim co chciał, a Polak ile? raz go obalil? I myślał, że co obalenie jest za 100 pkt? Żałosne to jest. Miałby honor to sam by od razu Powiedzial, że przegrał.
Bartek ... Dawid ozdoba ???to on żyje?
Giercar... Na FameMMA 4 wymieńcie się pucharami Polak i Kasjusz kto za xd?
Soda Pl... Niech zamkna ten burdel gdzie mozna miec co sie chce za pare drobniakow jebac sprzedawczyków ;)
Yusami... Polak teraz kurwa pierdoli pajac, po walce dissowal Kasjo, a dobrze wiedział, że nie powinien wygrać, ale i tak mowil ze wygral ciec jebany pajac
InsiQ S... FAMEMMA - NAJWIĘKSZE DYMY W POLSCE! XD
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/fife201


InsiQ SHOTY ciekawostki

InsiQ SHOTY ciekawostki

Historia kanału InsiQ SHOTY zaczyna się w dniu 2010-06-10 19:46:52.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 514 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 33468969 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 187007 użytkowników.