TEGO JESZCZE NIE BYŁO FAMEMMA 4

TEGO JESZCZE NIE BYŁO !!! ROZPOCZYNAMY SERIE KONKURSOWY PIĄTEK #famemma WEŹ UDZIAŁ W KONKURSIE: 1. Subskrybuj kanał 2. Zostaw łapkę w górę ! 3. Napisz w komentarzu dlaczego chcesz wygrać ? 4. Udostępnij filmik na fb, ( pod przyciskiem "subskrybuj" znajduje się przycisk udostępnij) Wyniki już w kolejnym odcinku serii konkursowy piątek czyli w następny piątek 19.04.2019r Sponsor: Od następnego odcinku będzie podany :) #masno Współpraca : JESZCZE BYŁO FAMEMMA


Najlepsze komentarze:

dzban... Plis daj ponieważ jestem biednym gimnazjalistą :(
Stosiel... Chciałbym wygrać gdyż wszystkie poprzednie gale oglądałem na legalu z ziomkami tą tez bym chętnie obejrzał a zaoszczędzone 2 dyszki przeznacze na bety i miliony przeznaczę na podwyżki dla nauczycieli ?
szalik... ty no kurwa chce wygrać bo Wojtek Gała mnie oscamowal ostatnio na 20zl nie dostalem ppv to musiałem piraty na yt oglądać teraz już nie będę wydawał kolejnych pieniędzy ale chętnie bym obejrzał.
per?a... Chciałbym wygrać ppv, ponieważ 3 ostatnie ppv na galę stawiali znajomi i teraz przyszła kolej na mnie. Fajnie by było się z tego wymagać xd
KajteK... chciałbym PPV bo jestem biedny i mnie nie stać a bardzo chciałbym obejrzeć
Filip S... Bo chce żeby mógł obejrzeć zajebiste walki z góry dzięki; )??
Junior... Chciałbym PPV z racji że: gdybym dostał PPV skorzystali by również moi znajomi, spotkalibyśmy się i oglądali na telewizorze (: Z góry dziękuję
-__Big ... Chciałbym wygrać ponieważ bardzo polubiłem Fame MMA
Szymek?... chciałbym wygrać, ponieważ jedyną rzeczą jaką wygrałem jest lód z patyczka od bigmilka i bym nie musiał wydawać 20 polskich złotych. Wiem że to mało, ale wole oszczędzać na nowy komputer. Wsm i tak nie wygram ale biorę udział
HuxiGP... Chciałbym wygrać dostęp do gali
Marzyl o tym z kolegą jak byliśmy mali
Razem byśmy obejrzeli
Na pirackich lajwach nie musieli
Fajnie się ogląda w HD
Kończę ten wierszyk XD
Damian ... Chcę po prostu obejrzeć
mateusz... Chciałbym zwyciężyć iż wszystkie poprzednie gale widziałem przez pryzmat shotow a ta chciałbym już obejrzeć na żywo z domu
Damian_... Chciałbym wygrać ppv, ponieważ będzie walczył Marcin Malczyński a poza tym będą ciekawe walki
garbi... Wszystko zrobiłem :P chciałbym wygrać ponieważ lubię Famme mma i chce zobaczyc i sie pośmiać z walk :P :P i ogladać razem ze znajomymi
kroll... Bo chcę obejrzeć na legalu a lepiej wydać na jedzonko do wygranego ppv niż na samo oglądanie xD
Daniel ... Bo pewnie jak na kazdej gali będą ciekawe walki i chcialbym to zobaczyc :)
MafiaKo... Wszytko zrobiłem chciałbym wygrać ponieważ lubię oglądać galę Fame MMA a niechce mi się szukać retransmisji ??
jakub w... Bo jeszcze nie bylem na żadnej chali fame mma :(
kapiost... Chciałbym wygrać bo jeszcze nie oglądałem u siebie
Tk4czU ... Bo obejrzeć chce
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCM72cW1bVLxSKXyThfBuyRA