Jacek Łęski: Produkty oferowane przez Czarneckiego to są najbardziej chamskie świnie, prosto z gnoju Telewizja wPolsce


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=7uWnnBEYMl8



Najlepsze komentarze:

ted rob... Łęski jak tam w UB ikacji
NetMat... Łęski, Łęski cwaniaczku !
wie wa... Łęski to jest człowiek robiony w chuja przez służby od lat
micha? ... Jacek Łęski "niezależny"? a współpraca z UOP oraz ABW? opłacany propagandysta?
eNKa007... Czy to ten Łęski to ten, który nazwał Sumlińskiego kłamcą?
https://www.youtube.com/watch?v=HIrGJ8G6gq4
Gasyr A... ŁĘSKI OPISANY U SUMLIŃSKIEGO, DAWAJ CHLOPIE NA PROCES Z SUMLIŃSKIM, JAK UWAŻASZ,ŻE TO NIEPRAWDA CO O TOBIE NAPISAŁ I ŻE WYWODZISZ SIĘ ZE SŁUŻB
karol r... dwa slowa czyli krotko i na temat, a wiec polecam program "W REALU 24" gdzie gosciem jest Wojciech Sumlinski a gdzie miedzy innymi poruszony jest temat pana Jacka Leskiego...panie Jacku Leski gdy powiedzialo sie a nalezy powiedziec rowniez b a wiec czekamy na proces przeciwko panu Wociechowi Sumlinskiego...a moze juz teraz pana strach oblecial i boi sie pan prawdy o sobie?
JanuszK... Pan Sumlinski dokladnie zna historie tego "niezaleznego" dziennikarza Pana Łęskiego. UOP oraz ABW w Lublinie i jak awansowal w ich strukturach.
Elmano... Kur...wa akurat autorytet się wypowiada, masakra, taki sam agencik jak Czarnecki
t f... Pan Leski to nieuczciwy karierowicz grozi panu Sumlinskiemu procesem sadowym
Paola B... Pan Sumliński opisze historie Łęskiego...czekamy
Waldema... komunisci za pomocą boolka to najwięksi zlodzieje to widać golym okiem....
Waldema... SB oszukał frankowiczow i innych ......
alina f... on nie powinien wyjsc z wiezienia, bo tam jest jego miejsce,łotry tak okradac ludzi i samemu zyc w luksusach to skandal
Boz 123... SPRAWDZIC TEGO PANA CZARNECKIEGO SKAD MA TAKI WIELKI MAJATEK PROPONUJE ,,CBA,,,
faccet ... Panie Jacku super za Pana wypowiedzi jest Pan THE BEST
faccet ... Przez lata ktoś mu na to pozwalał, to jest zwyczajny gangster który robi wałki w majestacie prawa, tego gnoja powinni znacjonalizować zamknąć o chlebie i wodzie na resztę jego sku go zycia
Jjooi J... cala bankowosc to jest jeden wielki pic. Daja ci 6 tys a musisz oddac 8. Z 8 robia 12 itd itp. Perpetum mobile , cale szczescie mozna jeszcze miec pieniadze w portwelu bo juz sie szykuja do tego zeby zlikwidowac fizyczny pieniadz zeby krecic wirtuqlnym pieniadzem na skale niewyobrazalna
Caterin... A Jola cichutko siedzi
Caterin... następny złodziej
Telewizja wPolsce ciekawostki

Telewizja wPolsce ciekawostki

Historia kanału Telewizja wPolsce zaczyna się w dniu 2017-05-05 13:04:45.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 11901 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 52287651 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 90800 użytkowników.