TAJEMNICZE NAGRANIA przez KTÓRE NIE ZAŚNIESZ!

DRUGI KANAŁ!!!! Discord: Instagram: Mail biznesowy: Masz pytanie, pisz tutaj: Subskrybuj : Źródła: Fragmenty utworów należą do ich prawnych właścicieli i zostały wykorzystane wedlug prawa cytatu (art.29 ust.1 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych)TAJEMNICZE NAGRANIA przez KTÓRE ZAŚNIESZ!


Najlepsze komentarze:

Nickola... „Możliwe że to nie był człowiek tylko jakiś potwór” o nie, jesteśmy zgubieni
Głupota xD
musicar... 1. Samara Morgan ewidentnie
2. Źle ustawiona kamera, a pyłki to kurz lol
3. Gruby szedł szynkę kroić
4. Beeka.
5. CO TO ZA GORYL XD
claudia... od dwóch dni nie mogłam spać ale jak to obejżałam to zaczęłam spać xd
Roman... co za pierdoły
Gerzz... Ehh a chciałem iść spać xD
Spajk I... Dom nie może być opętany, tylko nawiedzony :)
ToTylko... Ale pierdoły xD
Artur G... 3:11 to Deadpool!
Bartek ... To nie byl czlowiek tylko jakis potwor. Zejdz chlopie na ziemie, bo te Twoje komentarze sa dziecinnie smieszne ;)
Dominik... Żadne zasnę.
Yolo Pi... japierole ten głos na max słuchawkach
Nieznan... Me: nie obejrzę tego.. Nie zasnę wieczorem...

Parę sekund pozniej
Me: walic to, oglądam!
Martin ... A ty tak zawsze zaciągasz???
Sebasti... 2:57 Ricardo
ziomek2... Jesu typie jaki gupi jesteś wszystkie twoje filmy to fake
Mark Ma... tyle potworow mumi czarownic ... na tym swiecie a nic nigdy nie uswiadczysz
Yuka :V... 0:50 mi to wyglądam na postać podobną do Ermy czy jakoś tak
Random ... Niewiem co jest straszniejsze...
Twój głos
Czy filmiki :/
Mariusz... Jee, sranie w banie.
Karlonc... Mam prośbę czy mógłbyś mówić normalnie a nie tak strasznie wiem ze to daje napięcie ale małe dzieci też to oglądają więc później mają stracha dziękuje za wysłychanie ^.^
Szymon ... kurde nie zasne
Hetes... 2.PrzeciągXD
Hetes... 1.Bawił sie klejem
polska ... CZY TO DOBRZE ZE OGLODAM TO O 23 W NOCY?
Kamil K... Czy tylko ja to przed snem oglądam
Neither... Oglądam o 23:00 zasne xdddd
MagnusI... 1:42 widać cos tam po lewej stronie czy mi się tylko zdaje?
Mklj Sn... Każdej osobie która czyta ten komentarz życzę Wesołych Świąt
Daniel ... Ściągną wszystko z zagranicznego Yutuba a ja myślałem że on to robi dla widzów i wkłada w to prace a tak nie jest
Eufemi ... Zasnę!
allaba ... Zapraszam na drugi kanał NEKSU
matson ... Kto i tak zasnął??
Rose 94... Ciekawe ??
Brajan ... Miałem nie zasnąć A teraz spię
Atrimax... Skąd ty bierzesz takie filmy???? Oszaleć można przez nie ?
Sebasti... Hmmm ciekawe widać że na świecie są kreatury o których nie mamy pojęcia
Kris... Obfitego dyngusa ??
ARTUR73... kto wierzy w takie bzdety masakra
piotet... Po ty ostatatnim nagranju to na pewno nie zasne=-O
Bogdan ... Moje jajka zawsze sa wesole i radosne ;) tez cudownych swiat zycze .
Kamillo... Idziesz ze mną na taki układ? Jak zasnę to dajesz mi 100 zł. Czekam na odpowiedź ;)
Iwa Prz... Lajk :) Pozdrawiam serdecznie :) Wesołych Świąt :)
Laura K... Zostawię sobie ten filmik na noc haha
Krasio!... Myślisz że zaśniesz?
TAK-LIKE
NIE-KOM




POMOŻECIE DOBIC 300 SUBÓW!?
Roza lp... 2:58 moim zdaniem jest to Rake ale nwm jak wy uważacie
WisterT... Ha ha kurwa bardzo śmieszne japierdole
DarZio... A są jakieś filmiki po których nie wstanę? Przydało by się
Mrozu P... Wolałbym jednak spać
RATTI 4... Wszyscy którzy czytają ten komentarz życzę wesołej wielkiej nocy
adam 19... Ten ostatni filmik jest zabawny jak mnie by coś takiego goniło to bym się zatrzymał i w to wjechał
pan pie... Neksu podasz linka do ostatniego filmiku?
kubek80... 1.zasnelem po tym filmie
2.te ostatnie to był zwykły człowiek tylko światło kamery mu się od oczu odbijalo
Spyll k... Na pyłki w piwnicy mam wytlumaczenie. Kiedyś nagrywalam z lampą błyskową po ciemku to poprostu kurz chyba że mam ducha w piwnicy ale skubaniec nie groźny jest ?
To tylk... 0:45 tarzan xdd
Julcia ... Wesołych Króliczków!!
Co? Inn... Takie głupoty pierdolisz zachowanie 2 letniego dziecka
Ghost R... Powiem tylko xD
Sonia M... 0:32 ta osoba to momo
Weronik... Komu także NEKSU nie dał ani jednego like'a mimo tego, że dostał o nas follow?To się nazywa manipulacja i oszustwo!Mam nadzieję, że to czytasz NEKSU!???????
Bart Ba... neksu dawaj jakies urbexy w nawiedzone miejsca z michal f1
robloxo... Neksu ja tu przez ciebie się zesrałem
Bloxmi?... 0:36
WTF
Monster... A mi się zdaje, że to były soczewki
Jakub P... W tym ostatnim filmiku uciekałem przed szkołą
TM_Gera... Neksu ty pod koniec pokazałś pijaka geniuszu :P
Matthew... Neksu zdziadziałeś mordo.
Krynas... Nooo, już nie zasnę..
The Tha... lol przecież to kusz XD
Cancer ... 3:12 Herobrain
OskarYt... Twojego głosu sie boję
to ja Z... Na ostatnim filmiki był rake
Anonimo... Super pozdrawiam
Igor Le... To straszne?
kacper ... Czy tylko mi się wydaje że ta ostatnia postać to scp-096 xD kto wie o co kaman to niech da like
game te... Pierwszy
B?czews... Ten ostatni to Marcinek Wilkołak z Egzorcysty xDD
Zussman... Jak w pierwszym filmie to Samara Morgan była xd
RU dy... 3:10 kanibal uciekł z the forest
NICK... 3:12 pewnie jakieś typy nagrywały pranka a ty w swoich filmach tak wszystko wyolbrzymiasz. Nie do przesady.
Beata K... Neksu jest najnajnajnajlepszym youtubarem albo...


Pokaż więcej
ja i ko... Kurczaczki dzienki za taki fajny odc na moje urodziny!
Beata K... Super film poco to oglądałam bo i tak nie moge spać w nocy xD
Stalker... Te oczy to efekt aparatu...
ReveN N... Przesadzasz z tymi nazwami...
Patvi_1... To ostanie przypomina mi jakiegoś Diabła
Alien x... prawdziwymi potworami są zawsze ludzie
TaZ... Chcemy więcej takich filmów.
Ada?koG... chłopie, dokładnie te same klipy wstawił Chills na swój kanał
Pan Dop... Może zajebiste filmy neksa przez która natychmiast zaśniesz XD
Eryk Gu... ogladam w nocy zeby spac
Bartek ... Co ty się tak tego Chills'a uczepiłeś. ?
MoonsTV... Yyy zasnolem xd
vaper f... 3:11
To ja wracając z imprezy kumpel miał na mnie zaczekać i odjechał sorry jeśli kogoś wystraszyłem
Kamil P... Za każdym razem przedłużacz film o 30sek
Celeste... Znowu jebany clickbejt.. "Nie zaśniesz" kurwa.. mać.. te filmy.. nie są nawet straszne XDDDD
Polski ... 3:09 FLINT LOCKWOOD !!!!!!






Pozdro dla kumatych :D oraz Smacznego Jajka ??
Loopilo... Wesołych świąt w gronie najbliższych bez kłótni i sporów :) ?
AlexyTV... Dałem 666 łapkę w górę ???
Neksu... Weesołego jajka :D
PS: wbijajcie na insta ^.^
https://www.instagram.com/neksuuu/
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCJVS44eJnNHb5t-XPQ0ovuQ