WYZYWAM ... DO WALKI NA FAME MMA 4

Postanowiłem rzucić wyzwanie oraz zaprosić do walki.. Tego dowiecie się oglądając film! ZOSTAW LAPKE W GORĘ I SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! ► SUBSKRYBUJ NASZ KANAŁ! NOWE MEGA LIMITOWANE KOSZULKI!!! WYZYWAM WALKI


Najlepsze komentarze:

adi kul... Malczyński vs Adbuster
FELS TE... MARCIN MALCZYŃSKI VS ADBUSTER
Magdale... Wiem że wygrasz
Melchio... Marcin vs boxdel
Merksay... Kruszwil
Madox L... Ale Jelopa ! Kto to ?
Konius ... AdBuster
Konius ... AdBuster
Xx Wiku... Marcin vs Mariusz Pudzianowski hahaha
artur g... Anboka
pacio p... Polask
BIKE VL... Wygrasz
Goalkee... Marcin Malczyński vs ADbuster
Gang Dz... Będziesz walczył o pas mistrzowski
Kamyk 2... marcin malczynski vs adbustet
Wojtek ... AdBuster
MarCos ... Dobrze Malczyński team
MarCos ... Chesz kogoś zabić
MarCos ... Ty za stary jestes byku
Chuj Bo... Dobrze że AdBuster przynajmniej nie będzie komentował.
kacpera... Myślałem że powiesz Isamu, ale no nic.
Nezik... Dr.Dre- Still D.R.E na wejście do oktagonu, błagam ❤
NIK0? _... Ale się zmieniłeś jprdl
BarteSK... Ja myślę że rozwalosz Rafonixa
Maciej ... Marcin vs adbaster
D M... Ślęża <3 Czemu mnie wtedy tam nie było ?
vxkacpe... O Kurła ale ty masz łapę
DJPredi... świetny filmik, liczę na Cb, pozdrawiam :D
Loki05 ... Marcin Malczyński vs Boxdel
Tomasz ... Marcin Malczyński vs Dawid Malczyński
W. M. V... W dupie mam wasze pato porachunki.
Julson... Malczyński vs Bonus BGC XD
olcia 1... Chcemy walki ❤️ wygrasz to ❤️
m?ody b... Zgaduje że z adbusterem!
Edit: jeszcze nie powiedziałeś Ale już widzę że zgadlem przez komentarz adbustera
Wariat... Adbaster
Persona... Napie**alajcie sie normalnie tako
xShreQu... wygladasz jak rafatus XDDDDDD tylko nie taki wysuszony
Piotr K... Adbuaterem
Joanna ... Medusa
arcziZE... Podobni jesteście do siebie z busterem, nie będzie wiadomo, który to, który w oktagonie xd ale pewnie go rozjebiesz, tfu na tego szmatławca
kubikok... Marcin malczynski vs Dawid malczynski XDDDDD ale było by zaj****ie
Janusz_... Widze że na ślęży nagrywane!
Milosz ... Walczysz z ADbusterem
Kacper ... Adbuster jestescie podobni wagą i nawet wyglądem xD
k1ngu... Wyzywam dzie na wejm em em aaaaa
dipej t... Malczynski vs AdBuster
Szczure... Marcin malczynski vs medusa
dawid k... AdBuster przyznam się że piszę jak obejrzałem ale spodziewałem się przez cały czas właśnie go
Dam Cel... Pamientam cie jak byles takim dresem a tera jestes bykiem!
KuBix... Medusa
Luk45... AD BAS TER JE BA NY CWEL
Stanek... Jestem z wami, trzymam kciuki ;D
pätryk... Marcin Malczyński vs AdBuster :D
Luk45... Wygląda jak patus zajebany
Patryk ... Ja daime d3j tam mi naj2nsnyq
Oskar J... Ad buster
Igorex ... Chcemy walki Marcin vs AdBuster
#teammalczyński
Mateusz... Walczysz z adbusterem
Jakub M... Vs Najman
HnS MON... Marcin vs Adbaster ?
Royalek... Wygrasz <3
ENDERX ... No no Łapa jest ? pozdro !
Patrycj... Adbaster
szymek ... Z adbuaterem
Daniel ... I to się nazywa sportowy duch walki brawo!!! Czekam na walkę i widzimy się w Częstochowie ??
adidas ... Marcin Malczyński vs Ozdoba
?elakso... Marcin Malczymski vs Medusa
WP ME R... Adbuaster vs Malczyński ( tak myślalem)
Bastu?... Marcin Malczyński vs Ferrari
Remigiu... Marcin malczyński vs Adbuster
#gry i ... AdBuster vs ty
Jakub W... Isamu jest silniejszy od Adbustera. Kto popiera like
VacpeR ... AdBuster
QueBeC... Nadajesz sie do tarcia chrzanu ?
Pitbull... MarcinMalczyński vs Adbuster
Znojdu... Chuja a nie zgadliście pizdy przewinęły i się chwalą że zgadły ??????
Matys... Niestety sie dowiexzialem z komentarzy ze z adbusterem ale tak myslalem pod twojej budowie ciala
Radek... Marcin malczynski bd adbuster
Kacper ... Meduza
KKrejzo... też chodzę na bjj :)
sisiu... ale się zmieniłeś.. jeszcze rok temu byłeś takim jakby ulanym chujem a teraz jestes o wiele lepszy heh
?het...... Ale schudles! Będzie widowisko
The Dar... Malczyński vs. AdBuster
Toretto... AdBuster
Gracjan... Walczysz z Meduza
Wujtaz ... marcin vs adBuster
rosiak ... Marcin malczyniski vs isamu
Gracjan... Marcin Malczynski VS Adbuster
Oliwier... Walczysz z adbusterem wygrasz na pewno?
KubeZ... Adbuster nie jest najlepszym zawodnikiem fame mma... moim zdaniem Krycha jest lepszy
Aleksan... marcin vs szuli
Dawidov... Oo kurde, górę Ślęża
adrian ... Marcin czy to góra Ślęza Wrocław? Długo się wchodzi xd
neXuS p... Marcin malczynski vs deejaypalaside
Lord Kr... Wygrasz poniewaz na fame mma sa same piz**y ty i david jestescie najlepsi
FejKus... Adbuster
lech 19... Huja ambaster słaby
Dawid R... Marcin Malczynski vs AdBuster
kacper ... Walczysz z adbasterem
wp me b... malczynski adbaster
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/user/bungo21