Mój laptop z RTX 2070 ASUS ROG STRIX SCAR II Fanggotten


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=nLTQ33ZXWTo



Najlepsze komentarze:

LOCZEK... Czm masz 100k subów a 2k wyświetleń i 200+ likeów? Masz przecież mega filmy
Introve... Może z podkładką chłodzącą da się zbić powiedzmy te 7-12 stopni, co może obniżyć nie tylko temperatury, ale i generowany hałas..
Kulson... Farfocel XDDDD
Andro G... Głupi konkurs na plecak XD
Dave... kiedy film pt. co was wkurwia na yt?
DON GRA... Tylko że procek grzeje sie do 90 stopni i laptop chodzi jak samolot
Kamil L... Kromek napiszę to tutaj : W R6 Siege jest glitch że obijasz zakładnika do 4 hp potem rzuca kolega z drużyny minę GU obok zakładnika albo w niego i wychodzi bo ona sb wybucha i pisze że enemy powaliło zakładnika ! Nagraj o tym coś.
yungSKK... Widać że się starałeś....... ile ci zapłacili?
??????s... Haha, oglądam ten materiał na identycznym laptopie z tą samą konfiguracją (+32GB RAM)
Gladatu... Tyle pieniedzy a taki ekran
Tabaseq... Kupić ci Stabilizator ?
G.O.S -... Dla mnie ciągle laptop będzie mnie rozsądnym wyborem do grania od peceta, dlaczego? W cenie tego laptopa możemy spokojnie upchać i9-9900k z RTXem 2080 (może by nawet Ti weszło po kosztach), dyskiem NVMe 500GB i 2 TB hdd, płytą główną z porządną sekcją zasilania, chłodzeniem wodnym i pamięcią ram wyżej taktowaną od tej z lepszymi timingami a to wszystko z monitorem 144hz. Argument, że laptop jest bardziej mobilny też do mnie nie trafia. Zachowując te same podzespoły wystarczy zmienić obudowę na powiedzmy A40 od Geekstore'a i możemy spokojnie zabierać kompa na lany gdzie mamy podobną ilość kabli jak przy laptopie.
pystek_... O na dwór wyszedł pierwszy raz
pawlak ... Gdzie nest topka battlefield ??? Strasznie za nią tęsknię...... :(
Danio... Dostać taki też bym chciał, ale kupno gamingowego laptopa to wyrzucanie pieniędzy w błoto.
Lumi2k... Ta Twój ?? jak się ma sponsorów to się dostaje także wielkie xD
x Jarzy... Ale się sprzedał!






Bardzo dobrze w końcu
_LoLerY... Alienware better
Vern0x... Wyprowadziles sie DG czy dalej mieskasz?
Celters... Kromeczko moja mam do Ciebie pewną sprawę, razem ze znajomymi znaleźliśmy ciekawy bug w Rainbowku i czy mógłbym się z tobą skontaktować w tym celu? Może to być ciekawy temat na odcinek :D
Fanggotten ciekawostki

Fanggotten ciekawostki

Historia kanału Fanggotten zaczyna się w dniu 2012-05-13 16:42:30.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 279 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 27964716 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 291000 użytkowników.