WYPEŁNIŁEM TRAMPOLINĘ 500 PODUSZKAMI...

Kliknij by subskrybowac!: (Link skrócony) 80.000 LAJKÓW = KOLEJNY RAZ WYPEŁNIAMY TRAMPOLINĘ! SIEMKA! Na tym odcinku wypełniliśmy trampolinę 500 poduszkami! Jak to zwykle w odcinkach z trampolinami sprawdziliśmy wytrzymałość takiej konstrukcji, i przetestowaliśmy czy taka ilość poduszek pozwoli na miękkie lądowanie! Oglądajcie do końca ! ♦♦ WYŚLIJ MI PACZKĘ! ► Adres: FRIZ GETHERO Buforowa 4E 52 131 Wrocław ♦ INSTAGRAM ► ♦ FANPAGE ► ♦♦ PRACUJ Z NAMI! ► ♦ EKIPA YT ► ♦ WERONIKA YT ► ♦ MINI MAJK YT ► ♦ TROMBA YT ► ♦ MIXER YT ► ♦ WERONIKA INSTA ► ♦ TROMBA INSTA ► ♦ MINI MAJK INSTA ► ♦ WUJEK ŁUKI INSTA ► ♦ MIXER INSTA ► ♦ KRZYCHU INSTA ► ♦ ŁAPKA INSTA ► WYPEŁNIŁEM TRAMPOLINĘ PODUSZKAMI...


Najlepsze komentarze:

Aleksan... 10:24 kto to jest ??
Radek M... Wbijaj na kanał Mikołaj na czasie
Kuba Bo... Dawaj 24 h w trampolinie poduszek
Pawe? G... Tromba bomba
Patrix ... Kto ogląda gdy friz jest w Turcji like
?
White c... Nwm czm ale cie subuje i nie przyszło mi powiadomienie ;-; ale i tak Cię KC❤️???
Wiki XD... Czekaj ja se muszę oddychnac
Kamerzy... co majk krzyczał>???
Anesio ... Domyslilem sie po wczorajszym odcinku rze takie cos bedzie jak tromba skakal
Siotrzy... Łapka zostawiona ?!
TAK JEST KAPITANIE !
Nie słyszałam!
TAK JEST KAPITANIE
???
ZABIERAM SIĘ ZA OGLADANIE
Patryko... Leo ZeboPL
Jakub A... Kupcie wiekszom trapoline kto jest za?
Marek P... Tu są ludzie co kochają ekipę
?
Wiki XD... Co on powiedział??
onionos... Dajcie mi suba A oddam wam 5
szymek ... Wypełnijcie jednej osobie tymi poduszkami pokuj
Wojciec... Ale te? poduszki ?mają ładny wzór?
Paragon... Super!!!
Kocham ... Co majk powiedział? według mnie "je*ac stare ku*wy"
Szym i.... Ten kto mnie zasubskrybuje znajdzie 1000zł
Like-50zł
Komentarz-1zł
Film osadzony źródło: