Dlaczego napadłem na Audi e tron? – BEZ CENZURY o elektrykach

Dlaczego niektórzy uznali, że napadłem na e trona? Czy elektryczne auta są dobre? I jak ekrany, łączność 4G, liczne systemy i LEDy zmniejszają zasięg? 1. Uwaga: poziom rozrywki w tym filmie = zero. 2. Nagrywam w Klasie B, bo akurat to auto miałem pod ręką zresztą ten model jest dostępny jako plug in, więc też pasuje do tematu 3. Wątek o raporcie Tesli: jej Solar City wygenerował ok 13TWh podczas gdy wszystkie Tesle na świecie zużyły ok 5TWh 4. Co jeśli nie elektryk? Moim zdaniem hybryda, a najlepiej hybryda plug in, która pozwala w większości sytuacji jeździć na prądzie, ale nie ma problemu z zasięgiem. 5. Kibicuję wszystkim graczom na rynku: Toyocie i Hyundai z wodorem, VW z ID.x, Audi z e/h tronami, Jaguarowi, Tesli (jeśli "soon" z ostatniego tweeta Muska nie było blefem) i Mercedesowi oczywiście jego plugina na pewno też będziemy testować :) 6. Do produkcji 1 kg wodoru DZISIAJ potrzeba od 35 do 40 kWh energii. Na tym 1 kg Mirai przejedzie 100 km. Na 35kWh nawet e tron przejedzie więcej, a rozsądnej wielkości auto przejedzie ponad 200 km. Zobaczymy jak z produkcją wodoru będziemy radzić sobie za dekadę. 7. I na koniec opinia szefa VAG z dzisiaj: There is no alternative to the battery powered electric drive for the foreseeable future. Over its entire lifecycle of 200,000 kilometers, an electric car produces just around half the CO2 of a vehicle with a combustion engine. The electric car is also far more energy efficient than other alternative drives. The fuel cell or synthetic fuels may gain in importance in the medium and long term. We continue to conduct intensive research on both options. Audi plays the lead role in the Group in that regard. It will make the h tron quattro, a fuel cell model, part of small scale production starting in 2020. Audi and Porsche are laying the groundwork by carrying out research into synthetic fuels. However, neither the fuel cell nor synthetic fuels will be available at reasonable prices or on an industrial scale with the necessary energy efficiency by the mid 2020s. Moreover, a completely new, additional fueling infrastructure would have to be established for the fuel cell. And the technology will only become a real alternative if the hydrogen comes from surpluses from renewable energies. We are a long way from that. Subskrybuj kanał Zachar OFF: Zobacz co testuję teraz: Dlaczego napadłem tron? CENZURY elektrykach


Najlepsze komentarze:

Dariusz... Co to za Mercedes?
Peter P... Czesi Maja skode Rumuni Dacie Ruscy Lade.A Polska miala elektryczny zwany melex
Kaka Ok... Tesla lepsza?albo golf 4 1.6 gaz
Dumba... Pierwszy
Jan Mro... Napewno robota jak zawsze wykonana fantastycznie ?❤️
Zachar ... Dlaczego niektórzy uznali, że napadłem na e-trona? Czy elektryczne auta są dobre? I jak ekrany, łączność 4G, liczne systemy i LEDy zmniejszają zasięg?
1. Uwaga: poziom rozrywki w tym filmie = zero.
2. Nagrywam w Klasie B, bo akurat to auto akurat miałem pod ręką - zresztą ten model jest dostępny jako plug-in, więc też pasuje do tematu)
3. Wątek o raporcie Tesli: jej Solar City wygenerował ok 13TWh podczas gdy wszystkie Tesle na świecie zużyły ok 5TWh https://www.teslarati.com/tesla-impact-report-2018-results/
4. Co jeśli nie elektryk? Moim zdaniem hybryda, a najlepiej hybryda plug-in, która pozwala w większości sytuacji jeździć na prądzie, ale nie ma problemu z zasięgiem.
5. Kibicuję wszystkim graczom na rynku: Toyocie i Hyundai z wodorem, VW z ID.x, Audi z e/h-tronami, Jaguarowi, Tesli (jeśli "soon" z ostatniego tweeta Muska nie było blefem) i Mercedesowi oczywiście - jego plugina na pewno też będziemy testować :)
6. Do produkcji 1 kg wodoru DZISIAJ potrzeba od 35 do 40 kWh energii. Na tym 1 kg Mirai przejedzie 100 km. Na 35kWh nawet e-tron przejedzie więcej, a rozsądnej wielkości auto przejedzie ponad 200 km. Zobaczymy jak z produkcją wodoru będziemy radzić sobie za dekadę.
7. I na koniec opinia szefa VAG z dzisiaj:
There is no alternative to the battery-powered electric drive for the foreseeable future. Over its entire lifecycle of 200,000 kilometers, an electric car produces just around half the CO2 of a vehicle with a combustion engine. The electric car is also far more energy-efficient than other alternative drives. The fuel cell or synthetic fuels may gain in importance in the medium and long term. We continue to conduct intensive research on both options. Audi plays the lead role in the Group in that regard. It will make the h-tron quattro, a fuel cell model, part of small-scale production starting in 2020. Audi and Porsche are laying the groundwork by carrying out research into synthetic fuels.

However, neither the fuel cell nor synthetic fuels will be available at reasonable prices or on an industrial scale with the necessary energy efficiency by the mid-2020s. Moreover, a completely new, additional fueling infrastructure would have to be established for the fuel cell. And the technology will only become a real alternative if the hydrogen comes from surpluses from renewable energies. We are a long way from that.


Subskrybuj kanał Zachar OFF: http://www.youtube.com/user/ZacharOFFpl?sub_confirmation=1

Zobacz co testuję teraz:
https://www.facebook.com/zacharoffpl
https://instagram.com/zachar_off
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UC_WmI554ltRf2hwzTqhWy4Q