Łukasz Samoń ciekawostki

Łukasz Samoń ciekawostki

Historia kanału Łukasz Samoń zaczyna się w dniu 2016-08-27 23:41:20.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 27 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 14401912 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 293956 użytkowników.

Mapy od Widzów 325 Najgorsze moby w Minecraft!



► Nowe koszulki: ► Dzięki za łapki w górę! :D MAIL ZABLOKOWANY (PONAD 300 MAILI) ► Zagraj na moim serwerze: ljaymc.pl ► CAŁA INSTRUKCJA JAK WYSYŁAĆ MAPKI (PRZECZYTAJ, ŻEBYŚ NIE MIAŁ PYTAŃ) 1. Mapki wysyłacie na maila: 2. Wersja 1.12.2 3. Tytuł maila "Mapka od" i Twój nick (TO WAŻNE!) 4. W mailu kilka screenów jak wygląda mapka (BEZ SCREENÓW, NIE WYSYŁAĆ BO OD RAZU USUWAM MAILA) 5. Wyślij maila raz a porządnie (SPAM BĘDZIE USUWANY!) 6. Podpisz mapkę swoim nickiem, żebym mógł ją rozróżnić :) 7. Baw się dobrze :D (OPCJONALNE XD) ● FEJSBUK: ● SNAP: ljaypl ● Instagram: ● SUBUJ!: ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ♪ Music by: Kevin MacLeod ► Muzyka na licencji Creative Commons 3.0: ... ▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬▬ ► Pozdro!Widzów Najgorsze Minecraft!

Najlepsze komentarze:

POMPA T... Hej a ja mam nick pierdzonca_pacha wiesz
adam mi... Powinieneś załatwić sobie kilku testerów do map
Macio S... Kto przed 1200 wyświetleń ?
Julia U... Jutro mam urodziny jej!!??
?ølfy... Akurat wrócilam ze szkoły i nowa odcinek ? jeszcze do tego moja ulubiona seria qwp idealnie
Weronik... Slajmy są fajne xdd
_Oliwia... Ja juz nie wiem co mam pisac ale jak juz pisze to jesteś najfajniejszym ytberem ?
Julka K... Ja już po odcinku, tytuł mnie bardzo zachęcił xd ??
Paulina... Jeśli to czytasz to życzę Ci miłego dnia ?
Julak 2... Jesteś najlepszym youtuberem na swiecie!
Kot 408... Ja dałem łapkę jako 226
Dominik... HALO HALO! CO TAK MALO ŁAPKOW?! ALE JUZ DAWAC LAPKE W GORE ALE TO JUZ BO NORMALNIE NIE WIEM CO ZROBIE XD LJAY NA 100 MILION LAPKOW ZASLUGUJE! XD Trzeba docenic prace Ljaya a wy dawajac zle mapki nie ulatwiacie ljay'owi pracy. Pozdrawiam :)
Floudy... Lubisz Ljay?
Like - TAK
Kom - Pomiń


Za suba oddaje 5 subow!
Paulina... Dałam 19 łapkę w góre
Nina Se... Super odcinek ljay jesteś naj youtuberem
Julian ... Ale chujowa mapa xd
Nobody.... Właśnie oglądałam stare Mapki od Widzów, a tu wstawiasz odcinek :3
DZIĘKUJĘ ZA RATUNEK OD NUDÓW ❤
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCHCkgBrwTcVm_i7M12bpAGQ