Adziok Na Boisku | Takie sobie strzelanie :


► Coinsy : ► Coinsy za SMS : ► Reflinki : ► FanPage: ► Twitch: ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) ( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°)( ͡° ͜ʖ ͡°) Siemka z tej strony Adziok. seria jest prowadzona na spontan i dla zabawy. Jak komuś sie nie podoba trudno ;) mam wadę wymowy, nie potrafie powiedzieć "R" uprzedzam pytanie Jak Macie pytania to zadawajcie :)Adziok Boisku Takie sobie strzelanie

Najlepsze komentarze:

Dawid K...Adziok juz wiem gdzie grasz na boisku teraz będę tam przychodził
:)
MrXxS15...Morał z tego filmu Jest taki że ktoś CI MÓGŁ TRZYMAĆ TĄ KAMERKE
The WOJ...Dobry pomysł, ale troszkę słabe wykonanie. Następnym razem poproś kogoś żeby nagrywał. Takim sposobem jest słaba widoczność. Pozdrawiam (i tak łapka w górę) :D
Krzyszt...nic nie widac
Maciek ...+Krzysztof Łukasik Łukasik Pozdro dla cb wyrózniles wyraz z błędem ortograficznym.
Pozdro poćwicz
NeverMi...Adziok GO PRO :D
Polski ...Kiedy PES?
Leroy S...Albo kładziesz kamerke na ziemi albo daj komuś nastepnym razem to bedzie lepiej :)
Antoni ...zgadzam się z the wojnarem
Dawid H...CO to za nuta???
Prze mo...trochę lipnie adziok jedynie co widać fajnego to mojego fałsza
Artson ...Adziok naucz się adziok spin i pokaż na youtubie
Kuba Sz...Co to za nutka??
Grzegor...Mam takie same buty jak ty :D
Gesler...Dobrze ze w komentarzu jest napisane ze adziok strzela bo ja myslalem ze to ronaldhinio
lil maq...157 ŁAPEK W DÓŁ :'(
Jurekv3...Adziok ale ty drewno jesteś :D
Bartek ...Siemanko możesz podać tytuł tej nutki
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCuegQMinZaEVJP_mAItEJGQ


Adziok ciekawostki

Adziok ciekawostki

Historia kanału Adziok zaczyna się w dniu 2011-07-13 02:28:36.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 18 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 431810 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 20228 użytkowników.