Czy Fortnite to największe zło świata gier?


Fortnite to gra, która nic nie robi sobie z samozwańczych konkurentów i ku zgryzocie krytyków, zdobywa kolejnych graczy. Fortnite stał się niemal synonimem współczesnej gry sieciowej, ale czy to oznacza, że gra jest dobra czy że jest największym złem? ✔ Nasze koszulki i gadżety: ✔ NASZ DRUGI KANAŁ: Znajdź też nas na: Instagramie Gambrinusa: Instagramie Jordana: Twitterze Heda: Twitterze Arasza: Facebooku Kacpra: Twitterze Elessara: ✔ FACEBOOK:

Najlepsze komentarze:

czeczej... Tańce fortnite upośledzają dzieci
Tenjusz... Czy którykolwiek z komentujących w ogóle obejrzał ten film? Czy może skomentowali że eeeeee fortnite to gówno eeeeee i dopiero zaczął oglądać. Co jest z wami nie tak ludzie?
Jakub P... Kto myśli że fortnite to... No nie wiem... Może... GÓWNO!! Daje like








A kto lubi fortnite niech przestanie marnować sobie życie
Kacper... Zaraz zlecą się ameby piszące fortnite to gówno, jestem pewny ze 80% tych ludzi grało w fortnite i przez za wysoki poziom skilla po prostu nie chciało im sie grać bo nie potrafili budować ani strzelać
Grajcie sobie dalej w CS:GO i inne martwe gierki i spuszczajcie sie gdy ktoś napisze "FORTNITE DLA DZIECI" pozdrawiam
Szalony... Niby zło ale jak się pomyśli, że odciąga toksyczne dzieciaki od innych gier i dzięki temu możemy grać w spokoju, to jakby troche mniejsze zło.
kamper1... Minecraft był lepszy bo uczył kreatywności
Stawars... Minecraft pokona Fortnite
Renq kl... To dzieło szatana z downem
Pieta P... Najbardziej śmieszy mnie to że wszystkie te komentarze o tym że Fortnite jest dla dzieci piszą właśnie dzieci które przestały w niego grać dopiero jakieś 3 miesiące temu.
Felicja... Ale wy jesteście durni, marudzicie na fortnite, ale chociaż trochę bachorów wam zabrał z multi gier. Tak samo marudzi się na tik tok, ale jak by teraz go zamknęli to youtube byłby jeszcze większym syfem niż teraz. Jak fortnite padnie to znów na każdym multi będą molestować wasze matki.
mózgoz... Chuj mnie to obchodzi ważne że pornosy są fajne
Alfi... To jak brzmi krytyka w strone fortnite jest bardziej żałosne od samego community ft
Dudik20... Jak dla mnie Fortnite jest zbyt chaotyczny i zbyt skillowy głównie przez aspekt budowania którego masterowanie jest karkołomne :I
konto d... Miałem nadzieję że Fortnajt umrze przez Apexsa szkoda że się pomyliłem ?? Możecie dać
? albo coś napisać
ART ULT... fortnite is shit:::
kamper1... Ale to uzależnia i ogłupia dzieci. Ale są plusy bo wszystkie dzieci się zbierają w tej grze i jest ich mniej w innych.
Sopelek... Moim zdaniem fortnite to gowno ale po tym filmie sądzę że w MC też mega dużo dzieci było , lecz w MC można było robić wszystko i jak komuś nie idzie i ma resztke mózgu to znajdzie coś dla siebie a w fortnite masz jakiś Battle royale i ratowania świata nie możesz zmienić poziomu no na Easy (chyba że na ratowaniu sory nie gram) w MC jakoś ludzie nie narzekali na widownię myślę że sam gralbym w fortnite gdyby było więcej trybów ale zapewne były by to jakieś standarciki np ctf czy inne pierdoly to by było naprawdę zle i by zepsuło dosyć mocno F a tego twórcy chcieli uniknąć , jeżeli pytasz się dlaczego zepsulo , bo tak jakby to by była kolejna strzelanka w której upycha się na siłę fajne rzeczy , może cieszyło by się to przez chwilę ale naprawdę chwilę przynajmniej tak myślę

Taka moja "skromna" opinia ?
Fafnir... 4:14 to nawet nie były biedo figurki tylko pieczątki z Fortnite.
Domss... Jestem graczem Fortnite od sezonu 4 więc nie mam aż długiego stażu, ale chciałbym powiedzieć że sam koncept na Fortnite jest dobry - eventy i inne wydarzenia są tam zrobione bardzo dobrze lecz grafika, błędy, społeczność i optymalizacja niszczy tę grę. Ogólnie to podsumuje Fortnite jednym zdaniem - gra ze świetnym pomysłem lecz słabym wykonaniem. Dziękuję za przeczytanie.
TheDevi... miejmy nadzieje że Epic Games Upadnie. modlę się o to codziennie.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Vki2X_RpGEw


PLKD ciekawostki

PLKD ciekawostki

Historia kanału PLKD zaczyna się w dniu 2012-11-14 15:22:41.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 3135 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 364875643 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 863000 użytkowników.