InsiQ SHOTY ciekawostki

InsiQ SHOTY ciekawostki

Historia kanału InsiQ SHOTY zaczyna się w dniu 2010-06-10 19:46:52.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 483 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 34395664 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 190000 użytkowników.

FERRARI VS GUZIK OSTRA WYMIANA SŁÓW NA STREAMIE, FAMEMMA 5? SHOTY


Zostaw lajka jeśli ci się podobało i chcesz więcej Subskrybuj kanał, aby być na bieżąco z nowymi materiałami Zaznacz dzwonek, by moje filmy do Ciebie docierały ;) Kontakt, współpraca: ▼ ✉ FANPAGE: ▼ Donate SMS/PRZELEW/PayPal/PSC: ▼ ✔ ✔ ♛ Chcesz aby twój nick wyświetlił się na moich shotach? Wyślij donate! ▶ ICH SHOTUJE ♦ MEDUSA : ♦ MERGHANI : ♦ BOXDEL : ♦ RAFONIX : ♦ MAGICAL : ♦ MAHONEK : ♦ ISAMU : ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●● Regulacje prawne: Umieszczam ten film na prawie cytatu uregulowanym w art. 29 ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych. ●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●●

Najlepsze komentarze:

InsiQ S... ? NOWY, LEPSZY KANAŁ. NIEDŁUGO SIĘ NA NIEGO PRZENOSZĘ! - SEVO SHOTY ?

https://www.youtube.com/channel/UClaI6FrwzndSappd76o81vQ
Maciej ... TY cioto kurwo panienko zwykła pała jesteś i tyle !! do ciągnięcia lachy kozaczku za 2 grosze
Krychu ... Trzeba bylo go na youtube shore na pizde walic
MikMik ... Jebać multiple kurwe jebaną, miał zniknąć z neta po przegranej z polakiem, i co on tu kurwa jwszcze robi... Boi się iść do roboty? Pewnie zapierdalałby za najniższą, tfu mu w ryj kurwie
Bartek ... Bez mahonka ten projekt nie istnieje
dariusz... Jakoś strasznie za Amadeuszem nie przepadam ale tutaj ma 100% racji. Jebany atencyjny ulaniec szuka rozgłosu i kwitu. Chociaż byś tłusta kurwo zachował grosz honoru i wyszedł z kanciapy w ten weekend. Ale wiesz dokładnie, że przy zwarciu z Amadeuszem najlepsza Ortopedia miałaby problem z poskładaniem twojego tłustego truchła menelico. Dlaczego taki pyskaty nie byłeś jak przebywaliście w jednym pokoju. 3mam kciuki że będziesz mu gałe robił ze łzami w oczach za te szczelnie.
nywex-... Guziec jebany chce hajs przutylić jebać tego grubasa jebanego w pizde
Lukasz ... Guzik ewidentnie potrzebuje siana
Wengorz... Zjebany ten guzik
Meexx *... wybic sie kurwa chłop ma 20k wiecej subów ale wybic sie hahahahhaa
kurwa pionku jebany ferrari
Meexx *... chłop sie boi ze guzika kazdy nauczy nakurwiac i w pizde wyłapie
Sylus S... Przecież ten ulaniec Łysy bez szyi nawet nie umie zdania złożyć. On nie mówi przyszedłem tylko przyszłem no kupa smiechu
Leon No... żadne fame mma czemu ten łeb guzik ma zarobić? w pizde na ulicy ! i tyle!
polishq... wyjaśnił debila :D chociaż po chuj w ogóle z tą parówą dyskutuje?
jjolof... Guzik pizda kozak w necie pizda w świecie lizał dupe jak projekt był amadeuszowi a teraz pierdoli hahahha co za zjeb jebany
young b... Guzik jest niby uczestnikiem ale jak by nie on to bym tego nie ogladal.
kuba199... Temu gozikowi sam bym liścia zajebal to by sie zesrał na miejscu!!!
Adeelay... Guzik zwykla parowka
Dzik No... Prawda jest taka gdyby nie Magical to nikt by nie wiedział kim jest parówa Guzik a co do tego steryd ferrari to gdyby nie mahonek i pasza to by swój projekt razem z gównem w kiblu spuścił bo czym jest myśli o czymś ale nic dalej nie robić co kto by oglądał jakiegoś steryda
Krzoski... Ferrari to teraz gra kozaka po tym fame a dostaje caly czas w leb i udaje ze raz sedzia raz cos innego konfident podobno sprzedal typow co go chcieli najebac
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=KfpDstVD5Q0