NIEPOKOJĄCE NAGRANIA Z WAKACJI Niediegetyczne


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=VyJfAl4A2kk



Najlepsze komentarze:

Krymina... Nowy podcast w każdy poniedziałek ⬇️
► Spotify: https://spoti.fi/2DCSWGD

► iPhone (aplikacja Podcasty): https://apple.co/2xUnc9P

► Google Podcasts: https://goo.gl/vWbjne
Paulina... BIG MAC XDDDDD
witex... to nie straszne -__-
Dasha S... rodzice tych dzieciaków z ostatniego filmiku pewnie ciężko pracowali nad dzieciakami aby takie bydło wychować. na dzieci powinno się jak na prawko dostawać pozwolenie , a niektórzy niepowinni go nigdy dostac . co za patologia
Dasha S... tak to zdecydowanie drzwi do Narni ??
MATEUSZ... 13:33 wrócił na ścieżkę przestępczą a może nigdy z niej nie zszedł
KnockYo... to nie do wiary jacy ludzie sa glupi
unique_... Płacą podatki to rozjebali znak krótka piłka XDD
Artur A... jesteś pała jak chuj, kanał dla kobiet i cucków, poszukujcie budynków, przypadek ?
Bart?om... od kiedy jak idipta wjeździe pdo pociag to tragedia?
Bart?om... taki fajny kanal byl a teraz normalnie pieski frajerski kanal
dupstep... 5 lat za zniszczenie banera i 8 lat za brutalne morderstwo nożęm haha śmiechu warte to jest POLAND
Pablo p... Za granicą to jest policja a W pol,sce wiekszaosc to psy
Eustach... Sytuacja 2:44, znam tego typa i okazało się że to wina kobiety, nie został skazany i normalnie funkcjonuje, pozdrawiam.
Agula A... Sekretne przejście do Narni ????
MrJohn6... biedne szczeniaczki :'(
m?ody k... 14:59 Do uniknięcia - ok. 2 sekundy czasu. Brak hamowania i odbicia w prawo . . . Reagujemy nie dopiero, gdy ktoś nam wymusi tylko, gdy np. za szybko zbliża się do przecięcia kierunków (przy zmianie pasa m.in. nie czekamy na kier., ale obserwujemy szybkość pojazdu oraz jego "pozycję")!
m?ody k... Rolnicy, to jakaś plaga pod względem IGNORANCJI!
Cat Blo... Kto też ma s9 like
500LOGI... OOO JEZU ZLIKWIDOWALI PLANTACJE ZIELSKA CZUJE SIE BEZPIECZNY ZE MOGE WYJSC Z DOMU I NIKT NA MNIE NIE SKOCZY TYLKO NAJEBANE MENELE ???
NlEDlEGETYCZNE ciekawostki

NlEDlEGETYCZNE ciekawostki

Historia kanału NlEDlEGETYCZNE zaczyna się w dniu 2015-08-07 21:39:48.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 175 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 74324528 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 450000 użytkowników.