DiDżej Mietek Fajna Official Video Disco Polo 2019 Adam i -Tata-


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=5LrB5hG1pa4



Najlepsze komentarze:

Disco P... Jeżeli podoba Ci się utwór oraz teledysk udostępnij znajomym na grupach , stronach Faceebok , Instagram itp , komentuj i lajkuj ...dziękujemy !
ANUNNAK... Ale ty świr jesteś Globi .?
Pozdro ze Skandynawji .
Tak trzymaj ! ?
Katarzy... Super :):)Podoba Mi sie ,:):)
Igor Wo... To jest to !
egr73... jest moc super nuta
Emil Pr... Nawet fajna piosenka?
Smok Ak... Zajebiste poleciało z dedykacją dla mojej żony :)
xdd xde... ten utworek jest rewelacyjny
Rafal S... Super Extra fajna cudowna piosenka wszystkim którzy chcą ją posłuchać tej piosenki zapraszam znajomych i przyjaciół
Eryk Ja... super petarda ???
Patixxx... Ale boombaa❤
Tomasz ... JA PIERDOLE JAKIE ZAJEBISTE KOCHAM DISCO POLO
JOKER... HIT LATA !!!!
xentia... Lubie Cie Mieciu ale jak zawsze bywa ale ... przytyles :( Pozdrawiam
komado ... Super kawałek
mari k... Refren ?
DJ KRIS... Fajna ta nutka od Darka. Dajcie linkacza do wersji extended. ok?
Kamerzy... Ta Piosenka Jest Taka Jak Się Nazywa
Neli Ne... Na yltom piosenka 10/10
Teresa ... Rewelacyjna piosenka. Gratuluje:) . Warte polecenia! Świetnie zaśpiewane. Piękna barwa głosu. Pozdrawiam i czekam na kolejne piosenki :)
Adam i -Tata- ciekawostki

Adam i -Tata- ciekawostki

Historia kanału Adam i -Tata- zaczyna się w dniu 2014-07-23 11:30:19.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 354 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 40197230 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 334000 użytkowników.