Vlog Casha ciekawostki

Vlog Casha ciekawostki

Historia kanału Vlog Casha zaczyna się w dniu 2014-06-05 19:16:14.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 189 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 9259526 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 76000 użytkowników.

CIEKAWEHISTORIE BEZPLANU Z UKRAINY 1


️ Pierwszy vlog z naszej wyprawy na Ukrainę! ❗ Twórz kanał razem ze mną, otrzymaj pocztówkę z podróży! ✔️ SUBSKRYBUJ "Vlog Casha": DARMOWA Karta Revolut: (Fajna aplikacja do płatności w różnych walutach podczas wyjazdów zagranicznych) Zniżka 100 zł na nocleg z Airbnb: Zniżka 10 zł na pierwszy przejazd z aplikacją BOLT, kod: VLOGCASHA Pobierz aplikację BOLT (iOS/Android): kod: VLOGCASHA Instagramy chłopaków: YouTuby chłopaków: Vlog AMERYKAŃSKI ROADTRIP: Vlogi z Azji Płd Wsch: Vlogi z Australii: Vlogi z życia i podróży w USA: Vlogi z autostopu 2018: ▸ Instagram: ▸ Facebook: ▸ "Grupa Casha" na FB: ▸ Blog Casha: ▸ Patroni kanału: Kanał rozwija się dzięki wsparciu osób wymienionych w powyższym linku, oraz wielu innych widzów, którzy wolą pozostać anonimowi. Dziękuję! #PodróżeCasha #Ukraina

Najlepsze komentarze:

R1... Jestem z Ukrainy ale bardzo lubię język polski
KAMIE?_... Szybkie pilne pytanie. Wybieram się do Kijowa. Korzystam z Revoluta lecz widzę, ze hrywna ukraińska nie jest tam obsługiwana wiec płaciliście w USD? Złotówkach? I Wam to automatycznie przewalutowywało? Z góry dzięki za odpowiedź :)
Waldema... za reklame
Yulia S... Finally I understood who you remind me of... young James McAvoy!
Belial ... Ciekawe czy na tej mikrofali da się odpalić Dooma...
???????... На автозаправках ціни дорожче ніж в супермаркетах або кав'ярнях
Krzych ... Jedziecie Audi A5?
Nie obawiacie się że odmówi połuszeństwa gdzieś daleko od domu?
Albo kradzieży samochodu?
Alex Wh... Кажуть на Польщі мова схожа. Нічого не зрозуміло.
Ku Vi... Zatankowales diesla a zaplaciles za benzynę??
Jarosla... ja nie wiem jak to się dzieje ale szczerze mówiąc jak BezPlanu się pokaże gdzieś z boku i powie jedno zdanie na 10 minut to video dodaje +100 punktów do zajebistosci. Bartek ma taki głos, i sposób bycia że do TV powinien pójść. Vlog fajny, Ukraina fajna, video starannie zrobione ale ... bez Bartka to bym wyłączył.i kliknął "next" z podpowiedzi
Przemys... Pojechaliscie audi A5 na Ukrainę? :)
El Wi... ne na ukraine a w!!!
Tomasz ... Revolut jest Zajebisty od pół roku mam i jestem zadowolony
SimpleS... Panowie, robicie klassne odcinki, bardzo milo ogladac, ALE, prosze! Nie mowcie NA Ukraine! Przeciez nie mowicie NA Polske, nie? NA Ukraine to tak mowia te zesrane moskali, ktorzy nie sprzyjmuja Ukraine jako osobne Panstwo... Mozna "Do Ukrainy, W Ukrainie" i td. Prosze nie obrazac ukraincow. Dziekuje za porozumienie)
pawe703... Jeden z Panow jak O.S.T.R
Normalnie brak blizniak ?
Pawe? M... W jaki sposób płaciliście Revolutem? Tam niema nawet mozliwości przewalutowania na UAH
Zulgur ... Ja was chłopaki oglądam wszystkich i nie ma lepszych kanałów od waszych jeśli chodzi o podróże. Tutaj widzę robicie sobie takie polskie top gear ?
Nik Kov... Żołnierzy w miastach bo wojna z Rosją a wschodzie
Adam Kl... Ja mam 11 lat a umiem po ukraińsku bo byłem 2 razy i umiem
pit and... Bardzo antypatyczny człowiek, idź do korpo.
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=9b9pPTJoJB8