SZYBKA PORADA: PROSTE ĆWICZENIE NA WIĘKSZĄ KLATĘ Squats And Milk


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=Kljt5g8J0H0



Najlepsze komentarze:

Marcin ... Mleko co z odrywaniem tyłka przy wyciskaniu, jakie konsekwencje jeżeli chodzi kontuzję itp ? Pozdro
Juliusz... Co uważasz o trenowaniu klatki w dwuboju siłowym? Wielu w ogóle jej nie ćwiczy, lecz na angielskojęzycznych stronach można się dowiedzieć, że trening tych partii mięśniowych przyczynia się do lepszych wyników. Jeśli trenować to z jaką częstotliwością i jakie ćwiczenia będą najlepsze, żeby podczas rwania czy podrzutu "klatka nie ściągała sztangi do przodu"?
Pozdrawiam :)
acidm... Git
NigdyNi... Mleko dawaj teraz bicka I ile serii w tygodniu
Kamil S... Dzięki akurat dzis klata ???
-LOGAN-... Oby było więcej tego typu materiału na kanale, co tu dużo mówić prosto i na temat ;D
Rafa? C... DZIEKI!
hippo 3... Regulacje ławek doprowadzają mnie do szału.. tylko kosmiczne kąty
Ali Bel... Przetestujemy na treningu ?
Lukasz... Błędy regałów Zdejmowanie paska ze stojaka i odkładanie go z powrotem może wydawać się raczej niewinną częścią ćwiczenia, a większość ludzi nie myśli o tym. Należy pamiętać o tym, że każdy pasek załadowany na czas znajduje się nad twarzą i gardłem, co może prowadzić do potencjalnie niebezpiecznej sytuacji. Procedury rozpakowywania i regałów muszą być wykonywane poprawnie od początku, ponieważ większość niebezpieczeństw związanych z tym najniebezpieczniejszym ćwiczeniem w sali ćwiczeń wiąże się z wsiadaniem i wyjmowaniem pręta z regału. Tak więc, w interesie dalszego bezpieczeństwa w sali wagowej, oto Zasady:

1. Nie używaj uchwytu bez kciuka do wyciskania na ławce. Jeśli drążek nie jest pewny w uchwycie, nie jest w ogóle bezpieczny. Kciuk wokół paska w żadnym wypadku nie gwarantuje, że nigdy nie upuścisz paska, ale uchwyt bez kciuka zwiększa, o rząd wielkości, prawdopodobieństwo, że upuścisz pasek. 2. Za każdym razem, gdy pasek wychodzi z regału przesuwającego się do plecaka, będzie on znajdować się nad gardłem i twarzą. Dlatego, gdy drążek przesuwa się do lub z regału, łokcie muszą być zablokowane. Ta zasada obowiązuje niezależnie od tego, czy zostaniesz zauważony, czy nie. Triceps powinien blokować łokcie nad haczykami zębatkowymi, tak aby kości ramienia były w linii prostej, a ciężar opierał się na elementach szkieletowych zamiast na mięśniach nad głową i szyją. Pierwszą rzeczą, którą robisz, gdy przekręcasz barbarzyńca, kłaniając się, zanim przesuniesz pasek do pozycji

. Ostatnią rzeczą, którą robisz, gdy ustawiasz pasek zaczepu na barce po tym, jak pasek dotyka słupków. 3. Rozpocznij i zakończ każde powtórzenie od pozycji początkowej nad stawami barkowymi. Często zdarza się, że nowicjusze zatrzymują pasek, gdy wychodzi on ze stelaża krótszego niż pozycja początkowa, w punkcie nad gardłem, opuszcza pierwsze powtórzenie do klatki piersiowej pod kątem i podchodzi prosto do właściwej pozycji, aby rozpocząć drugie powtórzenie Niektórzy ludzie mają w zwyczaju zdejmowania paska do skrzyni prosto ze stojaka. Ale pręt nigdy nie powinien zaczynać się w dół, zanim znajdzie się na swoim miejscu - jeśli tak się stanie, wystąpią problemy ze ścieżką pręta ze względu na brak początkowej preferencji dla pozycji i fakt, że pręt wraca w inne miejsce niż zaczął. Oba te problemy tworzą potencjał do samodzielnego działania, nie popełniaj żadnego błędu. Dopiero gdy pasek dojdzie do pozycji początkowej i

twoje oczy znajdą swoje miejsce pod sufitem, jeśli pasek zacznie opadać. 4. Nigdy nie przesuwaj drążka w kierunku stojaka przed zakończeniem powtórzenia. Wiele osób robi to podczas ostatniego powtórzenia zestawu, w pośpiechu torackthebar.Zawsze poczekaj, aż zostanie zablokowane w zrównoważonej pozycji początkowej, zanim przesuniesz pasek z powrotem na stojak. Jeśli przegapisz przedstawiciela, a Twój obserwator zawiedzie, lepiej jest, aby pasek opadł na klatkę piersiową, a nie na twarz. Jeśli nie dotrzesz do stojaka z drążkiem, wygięte łokcie nie będą w stanie wytrzymać dużego obciążenia twarzy. Ten niechlujny nawyk wskazuje na brak cierpliwości, niechęć do poświęcenia kilku dodatkowych sekund na prawidłowe i bezpieczne wykonywanie zadań oraz brak szacunku dla dużych ciężarów, które mogą cię bardzo zranić w tej pozycji. 5. Jeśli stawiacie ciężkie treningi na własną rękę, zawsze korzystajcie z podstawki PowerRack. Można ustawić szpilki na poziomie ledwo

opuść klatkę piersiową, aby w razie pominięcia przedstawiciela obniżyć drążek do szpilek i bezpiecznie uciec. Nie stawiaj ciężaru samodzielnie. To właśnie zabija co roku więcej ludzi ze sztangą niż jakakolwiek inna głupia rzecz, którą ludzie robią ze sztangą. Jeśli dostaniesz się w pułapkę pod ciężkim paskiem, zadzwoń. Naprawdę. Zdarza się. 6. Jeśli nalegasz na nieprzestrzeganie zasady nr 5, przynajmniej bądź wystarczająco rozsądny, aby NIE ZWIĘKSZYĆ BAR. Jeśli zabezpieczysz talerze kołnierzami, „dla bezpieczeństwa”, jak wyjaśnia plakat w sali ćwiczeń, i sam utkniesz pod barem, nie będziesz mógł przechylić baru, zsunąć talerzy i wyjść z podziemi. Nawet koszt zniszczenia pokój, porzucając ładunek na pasku, będzie tańszy niż twój tyłek, co, jak przyznasz, jest wyższą ceną do zapłacenia. 7. Jeśli twój obserwator musi wziąć poprzeczkę, nie zwalniaj uchwytu; pomóż miejscu

ter powrót do baru z powrotem do szafy. Pozostawienie obserwatora z ciężkim drążkiem, nieobsługiwanym, będzie miało wpływ na oboje - jego plecy i twoją twarz. Jeśli twój obserwator jest wystarczająco uważny, aby poprawnie wykonywać swoją pracę, bądź wystarczająco dobry, aby pomóc z powrotem włożyć pasek do regału. O ile obserwator nie jest bardzo silny lub jego waga jest bardzo lekka, załadowanym sztangą w dowolnej odległości od jego środka masy nie da się poradzić z siłą ręki. Jeśli wyskoczysz z przedstawiciela i opuścisz obserwatora z tym, co jest najpewniej twoim problemem, prawdopodobnie nie dostaniesz dużej pomocy następnym razem, gdy będziesz jej potrzebować.
Lukasz ... Czyli trzeba robić pełny trening poprostu. Prosta sprawa. Wsyztslo jest ważne. Rozpietki, dipy itd. Ale regularny trening ma największe znaczenie. Pozdro
Bartosz... Jakiej wysokości powinna być lawka?
marcin ... Wrócił stary dobry Mleko??
Domino... Ciekawe rozwiązanie
Velkoz ... robienie 3 serii płaskiej 2 dodatniej i 2 ujemnej na jednym treningu ma sens?
Rafa? W... Przetestuje się ??
Wacik C... O właśnie, o to chodziło. Dobra i praktyczna porada ??
Mitoks... Kuurr xddd Imienniku drogi. Jak tyś trafił z tym memem z ławką. W zamierzchłych czasach właśnie kontuzje barku złapałem wyciskając hantle na takiej ławce xdd (wcale nie zawinila wówczas technika. Przysięgam!)
Buakaw4... na jakich silowniach jest taka ławka z asekuracja?
shadow ... Czy któryś z was trenerów wreszcie doda szybką porade na wzrost mięśni ramion a nie tylko klata
Squats And Milk ciekawostki

Squats And Milk ciekawostki

Historia kanału Squats And Milk zaczyna się w dniu 2015-03-04 20:48:45.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 452 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 12492302 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 60100 użytkowników.