ZROBIŁEM NIESPODZIĄNKĘ dla MOJEJ DZIEWCZYNY w Minecraft! /OCENIANIE DZIALEK Kirox


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=2oGXSsYfDuM



Najlepsze komentarze:

Kirox... Zapraszam Was na codziennie live od godziny 21!!
Zostawcie łapeczke i oglądajcie! :)
Adr u?k... ❤❤❤
( Ale zabije Cię za "obora dla psów")
xGENSIO... ufffff dobrze, ze mojej chaty nie patrzyłeś bo wstyd jak...;vvv
Damiane... Ja mam wiecej diaxow xx
swthh__... <3
Nelson ... Ulala nie spodziewałam się hahah Dzieki za ocenke

Działka Wojtka nachodzi na moją i Wojtek ma swoją wyspę nad tą mniejszą gdzie prowadzi most.
Lendo M... 3:16 klasyk xD
pozdro!!!!!!
Mikoloc... Jeszcze nie skończyłem :/ ale czekam na kolejny odcinek z działek edit: nawet nie wiem czy na odcinku był mój dom

Jednak był
Emigirl... Jak zniszczył ten portal XDD Od dawna Ci mówiłam, że cobel+deski to kozackie połączenie.
Fresty!... Troszkę się siedziało nad budową, a jeszcze nie dokończone :p btw na końcu tej kolejki jest expiarka. Dzięki za dobrą ocenkę <3
Kirox ciekawostki

Kirox ciekawostki

Historia kanału Kirox zaczyna się w dniu 2013-06-06 15:39:49.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 297 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 3047083 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 35500 użytkowników.