Akvlog 41 Bitwa o Stolicę, Filipek koncert , Pejter bokser, Ryba dusiciel Gun Talk Music


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=icvYeWp0HJ0



Najlepsze komentarze:

Ultra I... kto wygral cała bite o stolice?
Hubert ... Lion fajnie poleciał na tej bitwie, chujowo trochę że Gniezno to tak zjebane miasto i nikt nie umie tu dobrze czegoś zorganizować. Pozdro Kałaszek!
Grzegor... Wstyd wstawiać pejtera do tego vloga, strasznie ma ubogą wersje słownika XD
mewigio... dlaczego na vlogu nie bylo Koro :(((
EightDa... Wie to nawet moja stara.
W dupe wchodzę jak wiertara
Nathit... Opowiedz nam kto sie napierdalał XD
Rysiu... 00:16 no siemanko!
IDEPO L... Ooo.. biały bambo, siemanko ;- D
yolo yo... Każdy w kurtce, a ten w kubraku jakimś żeby pokazać wydziarane łapy bo pochodził ze 2 miesiące na siłownię. Beka z tyypa
Micha? ... juz myslalem ze sie nie doczekam kalaszku
?ukasz ... Kałach nadal czekamy na poradnik jak ćwiczyć freestyle
Al Capo... Jesteście razem z Pejterem para?
Wojtas... Czy ktos sie orientuje czy siostra rybsona ma chłopaka?
Kubu?... Jest i krol :D
m?00dsz... uwielbiam twoje vlogi haha
Contuck... Rybka to co 09:04 sie z glosem stanelo?
Stanisl... Gml okradło williego o co chodzi ??
Rudolf ... Kalach kondonie
Piotrek... 8:21 playback jak chuj
EMdoKA... Ze mną sceny nie wrzuciłeś a nagraliśmy : / haha
Gun Talk Music ciekawostki

Gun Talk Music ciekawostki

Historia kanału Gun Talk Music zaczyna się w dniu 2011-08-12 21:52:51.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 238 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 3834940 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 14800 użytkowników.