KAMYK vs MISTRZ POLSKI W KARTINGU!!


Szymon ► Montaż/Nagrania/Zajebistość ►

Najlepsze komentarze:

Matts P... co to za muzyczka na poczatku?
Eryk B7... Dawaj F1 (Formułę 1) na PS4
Adrian ... Siema @Kamyk Słuchaj powiedz mi jak wynalazłeś takie ściganie u siebie w mieście?? Ja szukam w wawie czegoś podobnego i nie mogę znaleść... Pomożesz??
Grz3chu... O gościu.. Klasa!
Masno F... Hmm długość filmika 4:20 kamyk coś sugerujesz ?
antek W... kamyk od ilu lat można się ścigać razem z wami?
Emilek ... Ah szczecin za piekny jest
Maciek ... Siemka, sekunda do niedużo ?
tutaj masz konfiguracje z Łodzi. POzdro Wariaty
https://www.youtube.com/watch?v=uQBxi0_7Tv8
Stann... Nie wierzę, kamyk zmontował film :O
Pingwin... Szymon zajebisty jestes
Korixxo... Cześć, kiedy nowy film z silvera z ligi gokartowej.
Borsike... Kamyk to Ty z Goleniowa?
Maciej ... cool film Głaz pozdro
Cristia... wincyj tych odcinkow kox sa
Tomasz ... Cześć, raczej nie jestem aktywnym widzem bo trafiłem na twój kanał tylko poprzez karting. Ogólnie plus, że robisz filmy z zawodów i miło się to ogląda dla kogoś kto też amatorsko jeździ kartem ale brakuje mi w twoich filmach merytoryki. Najlepszym przykładem jest ten odcinek gdzie jest mnóstwo fajnych obrazków a z którego nic nie wynika, wróć można wysnuć jeden wniosek jesteś cięższy więc jedziesz wolniej..... dziwie się że mistrz nie dał Ci żadnych innych rad . Czemu np nie podaliście dokładnych czasów waszych best lapów i nie porównaliście na kamarce waszych najlepszych okrążeń ? Byłoby to znacznie miarodajne i bardziej obrazowe niż stwierdzenie że tracisz sekundę na hali do mistrza a przyczyną tego jest waga..... Waga oczywiście ma znacznie ale równie ważny jest: tor jazdy, sposób hamowania, technika jazdy, mogliście omówić to chociażby na jakimiś nawrocie itp. itd. Nie wiem czy na zawodach na które chodzisz obowiązują limity wagowe (np min.95 kg - do doważenia służą odważniki) ale myślę, że warto abyś się na takie wybrał. Wtedy będziesz mógł miarodajnie określić i porównać Twoje umiejętności względem innych uczestników. I np taki odcinek z mistrzem Polski miałby jakikolwiek sens. Zachęcam Cię do dalszego robienia filmów o tematyce amatorskiego kartingu bo można z tego zrobić fajny kanał. Linkuje Ci ciekawe kanały jak to wygląda na zachodzie:
https://www.youtube.com/user/xSUPERxGTx
https://www.youtube.com/channel/UCDxm-FbK9nmZKqHI19j-DOw

Także powodzenia i dalszego rozwoju bo widzę, że łapiesz wkrętkę w karting. Pozdrawiam
P.S.
Ostatnia Fifa w jaką grałem to 2012 ;p
Szymon ... Mordo zaden mistrz polski z niego XDDD
Yoshix ... Wydzeze silver w Szczecinie
Micha? ... Eeeeeeeeee
IKEITI ... Sztos montaż , świetnie się ten film oglądało ???sprzedawaj audi i dawaj go na pełny etat
Camillo... Boże Kamyk u mnie w Szczecinie jeździ tam gdzie ja jeżdżę często ??
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=p8XdLUnnyYE


Kamyk ciekawostki

Kamyk ciekawostki

Historia kanału Kamyk zaczyna się w dniu 2012-10-31 09:20:59.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 2309 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 105605598 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 476000 użytkowników.