Ekwipunek Dźwigany Codziennie ciekawostki

Ekwipunek Dźwigany Codziennie ciekawostki

Historia kanału Ekwipunek Dźwigany Codziennie zaczyna się w dniu 2014-08-03 14:56:41.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 325 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 9893480 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 52800 użytkowników.

Real Steel Bushcraft Individual czyli robol od Proedge


Wykorzystaliśmy weekend żeby m.in. nagrać recenzję noża, który towarzyszy nam od kilku miesięcy oto on, dobra stal, dobry rozmiar, wygodna rękojeść dla kogoś, kto szuka noża do roboty i chce mieć dodatkowo możliwość zmiany okładzin we własnym zakresie. Link do noża w sklepie Proedge.pl [spokojnie, link nie afiliacyjny]: Zasubskrybuj : Wesprzyj nas, jeśli Uważasz, że warto : Nasza pracownia ręcznie szytych wyrobów ze skóry: Kanał EDC czyli Ekwipunek Dźwigany Codziennie! Znajdziesz u nas recenzje sprzętu, porady, lecz nie tylko bushcraft, sztuka przetrwania, outdoor, turystyka czy włóczęgostwo to nas kręci! Jeśli do nas Trafiłeś/aś, to znaczy że Masz podobnego bzika ;) Witaj, Rozgość się, i Czuj się jak u siebie w domu. Mamy nadzieję, że Znajdziesz to wiele interesujących informacji ;) Możesz do mnie napisać: marek[małpa]edc.com.pl Znajdziesz nas też tutaj: fb: nasz skórzany fanpejdż: Instagram: Sklep z wyrobami z naszej skórzanej pracowni: Nasze playlisty:

Najlepsze komentarze:

void198... Custom od Tlima, z pochwą, akurat jest w tej cenie.
void198... Lamnia ma generalnie straszne ceny, ale akurat raty w dobrej cenie. Poza tym ma te D2, a pozostali różnie.
Pawe?Le... Marek, może mógł byś zrobić recke noża od Kaminari Knives? gościu robi fajnie wyglądające noże, ciekawe jak z jakością wykonania, mogli byście pokazać je szerszej publiczności :)
dmk... 369zl sporo jak za chinczyka. Wolalbym fixa od Tlima, juz da sie spokojnie takiego kupic no i pieniadze zostaja w kraju.
Marek P... Ja osobiście uważam że jest spoko i nie dlatego że mam na imię Marek :D
Marcin ... Real Steel to nic innego jak wyższa półka od Sanrenmu. Spoko mają produkty , maczają w nich palce dizajnerzy z naszej szerokości geograficznej i jest dobry balans ceny do jakości. Pozdro.(nie nie, nie jestem podstawiony do pisania parareklam).
Jesper ... Mora & Opinel, i tego się 3majmy! :) Właśnie to mój ulubiony zestaw, Robust i Opinel 9 olejowany bo lakieru zdzierżyć nie mogłem, siedzi w pochwie home made by my. :D I też standard pochwa do morki może się nie podobać. Jest spoko, ale tak nie do końca.
Xent Xe... Pochwa musi być klasyczna. Nie jak dmuchana plastikowa lala. Pochwa to czakram, magiczne miejsce.
I jeśli umoczyć w niej narzędzie... to elastyczność bywa wskazana.
Lutobor... Noże to OCZYWIŚCIE sprawa mocno indywidualna.
Moim zdaniem jak TYLKO noże (bez innych narzędzi typu toporek, piła), to dwa, podręczny, czyli kuchenniak, strugacz, przycinak, pełny szlif, ostrze ok. 10,12 cm, 17,20 st. , drugi obozowiec, "survival" - oczywiście nazwy zastosowań stricte umowne,. szlif scandi lub 20-25 st. 14-16cm
Każdy ma swojego bzika ale... skórowanie, kanapki, kuchnia, łupanie i przecinanie, czy trzeba czegoś więcej? A czy krótsze ostrze lub o innym szlifie da komfort ciecia WSZYSTKIEGO? Mięsa, kanapek, drewna, linki, sznura???
Każdemu co innego, to tylko MOJE zdanie, 21 lat służby, połowa w działaniach specjalnych, kuuuupa lat w lesie i jeszcze konik, woodcraft...
Marek D... Nie zgadzam się, że skandi to kompromis. Kompromis to gruby pełny (lub 3/4 )płaski. Skandi to najlepszy szlif do dłubania w drewnie, za to do kuchni bardzo słaby. Ja przestałem szukać uniwersalnego noża. Dobry i tani zestaw to morka, albo hultaj do patyków i opinelek do jedzonka.
Wojciec... brud z pod paznokcia wyciagnąć należałoby fuuujj
Jakub R... Trochę za dużo pitolenia "pobocznego". Nożyk spoko. Pozdro
SNUFKIN... Jak coś jest wow to się "petarda" mówi ;) Kogo jak kogo ,ale żeby Was trzeba bylo tego uczyć Panowie...
Swiss S... Fajna recka, róbcie swoje i się nie przejmujcie tym kto co mówi. Nie musicie się nikomu tłumaczyć.
A wszystkim bóldupersą polecam tabletki na ból dupy.
Mateusz... Fajny ten nóż,legancki.stal czyzwoita i pochwa zrobiona na zicher.jestem zadowolony.No...?
Alverto... Jak miło tu wrócić ??
projekc... Jak się coś zepsuje, to się mówi: "To nie moja wina, jak przyszłem ;) to już tak było"
Stanisl... jeśli chcecie to wyślę wam kawałek orzecha włoskiego na rękojeść
VanBarC... ;]
atbi be... 10:30 dzisiaj mi zawiodła blok ostrza w surgu.....
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=f3NhRz9OM6g