BOXDEL ciekawostki

BOXDEL ciekawostki

Historia kanału BOXDEL zaczyna się w dniu 2014-11-27 14:45:15.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 68 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 32722226 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 1490000 użytkowników.

12 LATEK RETRANSMITOWAŁ GALĘ FAME MMA! 2,500,000 PLN ODSZKODOWANIA?


12=LATEK RETRANSMITOWAŁ GALĘ FAME MMA! 2,5 MLN ODSZKODOWANIA? Instrukcja: ZASUBSKRYBUJ kanał ✍️ i zostaw DZWONEK SOCIALE: Facebook ➛ Instagram ➛ Współpraca / Kontakt ➛

Najlepsze komentarze:

BOXDEL... Dzisiaj bez vloga Mordki - nie wyrobiłem czasowo.
Juniore... a należałoby sie tym debilom
KuBu?ek... Fajny film
KuBu?ek... Czy to Olo yolski?
Kamil Z... Muzyka w tle aż się w oku łza kręci wzruszyło mnie nigdy takiej patologii nie będę oglądał
tahuhih... dobra pierdolenie kupiłam to ppv i nie działało hajs w błoto ?
Kg Lh... Moge zawalczyc na FMMA
KAMCIOX... Bombelek
kacper... 2:02 nie oglądasz bo zizej jest szybszy z newsami :)
Dobre S... Okradli rodziców z 100tys bo syn krad kontent na którym dostał z 30 subów xd
Kamil B... XDDDDD
Nexo... [*]
Aron Pa... Pewnie to jest daniel magical
-Amfeta... Wykupiłam wtedy PPV i wchodzę a tu piszę ,,strona jest niedostępna" próbowałam we wszystkich przeglądarkach i ch*j z tego
kamis 6... Sam nie jesteś uczuciwy a mówisz takie trudne słowa, naucz się wpierw uczciwości a dopiero o niej mów.
Teshor... Ten uczuć kiedy znasz tą osobę xD
PutaMad... boxdel ogarnij się
aln pwl... ♡♡♡♡♤○◇♧■●○
aln pwl... Lololololol!!!!!!!!!!!!1!111111
Wers We... Skoro tacy uczciwi jesteście, to oddajcie hajs za niedziałające PPV
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=5zfsBf13gTA