Retro Wspominki: Woody Woodpecker #7 | gameplay | PL | Brzoza TV


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=9720a9z68Og



Najlepsze komentarze:

MrSzewc... Czas nadrobić zaleglosci
Aki... Przycisk się schował xd
alicja ... 3 razy widzialam tą tarczę:D
Miko?aj... Skoro gdzies sie NIE DA wskoczyc, to sie nie da. Probujac tam wskoczyc gdy to jest niemozliwe denerwujesz sie na zyczenie... To nie gra jest zla...
Grzegor... Fajny odcinek fajna seria zabawne przejście przez Ciebie pozdrawiam ciepło :)
Madria... Dlaczego te literki W przypominają mi motyle?
Husarz ... Interesująca mechanika w tej grze. Ciekawe w czym napisana.
Adamexx... TA GRA JEST FAJNA ALE JAK NIE ZBIERASZ WSZYSTKICH ,,W"
Decided... Fajny odcinek :)
Wiktori... super <3
hero br... zrobisz serie tenchu stealth assassin? fajne retro, ninja,skradanka, polecam
Xerden... zagraj w hugo baw się z hugo :)
Patryk ... mega fajnu odcinek
Kociara... Jak nie chcesz grać w te gre to nie graj :) Super odcinek ^^
Shiroo1... Super odcineczek ;)
Ola Lec... Zakończyć odcinek? Może raczej gre, bo ja czuje że raczej ty trafisz na oddział.
Jakub K... Siem fajny odc
Brzoza TV ciekawostki

Brzoza TV ciekawostki

Historia kanału Brzoza TV zaczyna się w dniu 2014-07-07 11:36:42.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 195 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 70310359 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 367000 użytkowników.