Gracjan Roztocki ciekawostki

Gracjan Roztocki ciekawostki

Historia kanału Gracjan Roztocki zaczyna się w dniu 2008-01-22 10:26:39.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 264 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 21674205 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 101000 użytkowników.

Live Gracjana w poniedziałek


Donate dla Gracjana: Moje obrazy na Allegro: Kliknij, jeśli masz ochotę wesprzeć moją twórczość. Dzięki Tobie mój kanał będzie się rozwijać, dziękuję! Wspieranie kanału: /UCkQchgczfcalUic1uS4an_A/join

Ostatnio komentowane:


Dasz jakieś porady jak szybko zarabiać w TS4 ?
Bo wiesz ja dalej nic nie wiem ....
I chcę coś wiedzieć od osób które są już bardziej doświadczone ;)
Zobacz »
Kto chce żeby wróciły odcinki z plagą (teraz terz jest ok z bertbertem i skie ale plaga terz by sie przydał)
Łapka w gurę
Zobacz »
Odniosłem wrażenie że strasz się coś ukryć, bo się stresowałem podczas prawie całej wypowiedzi Zobacz »
Morawiecki za bardzo wziął sobie słowa z Polskiej kinematografi którą tak bardzo chce wspierać ''no strzelaj strzelaj do Polaka'' Zobacz »
Administracja YouTube robi sobie co im się podoba, niestety biorąc pod uwagę że to prywatna firma to moga... ? Zobacz »
Jak kupisz kosmetyki do twarzy to starczą na ok 3-4 miesiące więc ta przypierdolka była żałosna. Zobacz »
Piękna paleta, super się rozwijasz ? Ja czekam na koniec pracy i rozpoczęcie weekendu - w planach wycieczka rowerem do lasu ? Zobacz »
Z tym treningiem to działa intensywny trening bo tak to ocena ogólna by nie szła tak szybko albo po prostu trening miał zaliczony na D lub C Zobacz »
Jesteś jednym z 3 youtuberów dla których wyłączam ADblock'a. Twoje poświęcenie dla naszego zadowolenia nie będzie zapomniane. Zobacz »
Witaj z powrotem dzisiaj dopiero zobaczyłem że wróciłeś .Mam nadzieję iż teraz zostaniesz z nami na stałe bo na prawdę fajnie ogląda się twoje serie. Zobacz »
jak gracie z awp to od razu jak zobaczycie wroga robicie strzał nawet się nie zastanawiacie czy chcecie mieć za każdym razem pewny strzał ? Zobacz »
Chociaż niekiedy słabo mi idzie i wkurzam się, nigdy nie pomyślałem żeby się " odpalić" to tylko gierka i powinna dawać fun. Trening trzyni mistrza! Takiego jestem zdania :D Zobacz »
Gdybyscie w crossplay mieli turniej to moglbym probowac dolaczyc do grona chetnych zagrania bo gram na ps4 myszka :p Zobacz »
10:46 to było jabłko nawet po kształcie widać Zobacz »
Karo mam pytanko czy jak wyjdzie The Sims 5 zmienisz zupełnie z 4 na tylko 5, czy czasami będzie 5 ale głównie będziesz nagrywała 4? Zobacz »
Myślałam, że w Green Hell było zabawnie, ale tutaj to przechodzicie z tekstami sami siebie ?? Robicie dzień tymi odcinkami, proszę wincyj! Zobacz »
Co sądzicie o firmie „AFOX” ?
Zamierzam właśnie kupić GTX 1660, ale nie wiem czy chłodzenie będzie dobrej jakości ?
Zobacz »
Boże jak dobrze . Myślałem że to stary odcinek a to widzę że kilka temu opublikowany . Dzięki MATI! Zobacz »
Każda złotówka dołożona to tego szamba mnie boli, ale w tym przypadku, trzeba pomóc bratu.! Ludziska mobilizacja! Zobacz »
Zajebisty odc ja akurat jestem mobilniak i mam swoje programy ale twoje są zarombiste pozdrawiam :) Zobacz »
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=7kG7UUrH34E