LESTER MOLESTER? :O, czyli GTA 5! - tomasz gimper działowy


SUBSKRYBUJ BY NIE PRZEGAPIĆ ODZIEŻ PREEMIUM SPRAWDŹ I KUP! WSZYSTKIE ODCINKI ► FANPAGE E MAIL GTA 5 w końcu jako seria na kanale Gimpera? Kultowa gra zasługuje na niesamowitą serię Zagrajmy z niej! Franklin, Michael i Trevor w godnym następcy l
Najlepsze komentarze do filmu "LESTER MOLESTER? :O, czyli GTA 5!":

JOHN CENA: Jak nazywa się ta musica molestera
DAVID PAOLINO: JESTEŚ FAJNY
rezioj 1: Nie pszeklinaj
ma?gorzata Rosa: Monika napisz
Kube?ek: najlepszy początek EVER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Funky: Opcja A w tym napadzie jest trudniejsza moim zdaniem
meg 78: co to za muzyczka 00:01
Szymon Jacher: ha ha ha glmper
Lime Crack: BEDZIE ZŁOTY POCIĄG! :D
Kanfat Pl: Lester molester XDD
MISZCZ YODA: 25:38 cenzura czy nie?:D
VarmondPL: Jaka muza z intra ? xd
Fifi M: czy tylko dla mnie gimper wygląda lepiej bez włosów? EDIT:Tak wiem data
DANEK show: Dr punkty szczęście 9:28
Igor Furgalski: Yyy ty celu ty beztalencie mam nadzieje że mnie nie namieżysz po IP. XD
Nataniel Szul?uk: Serio gimper aż się popłakałem że śmiechu
iluminatimati2: 30:05 co kurde co to za obrażanie
Fortnitowe Skiny: 24:55 xd
Kamil Miszczuk: Słuchaj Gimper, wiem że się trochę spuźniłam, bo ten film jest z 27 marca 2017 roku, a jest teraz 2018 czwartek, 9 sierpnia, ale ja przeszłam Grand Theft Auto Five 2 razy i teraz przechodzę 3 raz. XD
FoxPL Gaming: Nie dawać jemu subów nic on nie myśli nic kompletnie a i gumowe zaraz cię rozjade jak ich motocyklistów *** co w Ciebie opentalo będzie Ci tak miło jak teraz tak zrobię?? Zastanów się pozadnie
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=lCFOMeFflm0