PRZYGOTOWANIA DO LIVE URODZINOWEGO Nester


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=J_jNXM2BCbM



Najlepsze komentarze:

Czader... Live było ale już się i było bardzo fajne nester jest najlepszy jego studio też koniec był wzruszliwy no co kurwa popłakałem się ?????
Magda M... Kto już po live ?
xxx xxx... Najlepszego
Lubie A... o trwa aż 3 dni
jodolic... kto chce zobaczyć jak nester prawie umarł od najostrzejszego sosu i duże donate ode mnie zapraszam gorąco ❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️
Maciej ... Xd beka z typa
kamikad... Usuneło ci film
Zeus... Najpewniej wszyscy przyjdą tylko po nagrody, które i tak nie wyślesz
Bombay ... Dobrze że nie będzie cdx
sztOs... dramy zaplanowane?
S?awomi... Nester jesteś najlepszy
Krzyszt... 98765432112345670
LegiT... To już dzisiaj ????????????????
Kemdi... Wszystkiego Najlepszego
zajacow... Nester ja też jutro mam urodziny
Young A... Czekam Na Live
Gregor ... wszystkiego najlepszego panie filipie xdd udanego live urodzinowego Nester !
Dominik... Mordo nie rób premiery, bo zasięgi są mniejsze
mi?osz ... hej chciałbym się spytać czy opłaca się kupić w 2020roku konsole ps4, ponieważ się zastanwiam
Ania G... Live zapowiada się fajnie
Nester ciekawostki

Nester ciekawostki

Historia kanału Nester zaczyna się w dniu 2015-04-02 16:32:51.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 365 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 17100705 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 311000 użytkowników.