WŁAMAŁ MI SIĘ NA KONTO! PRZEGRAŁ WSZYSTKO Bulioners


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=sNSpecqGMNQ



Najlepsze komentarze:

Bulione... zostaw lajka na pocieszenie m8 xd
Stah Ma... Bulion ma taki smieszny głos czy udaje?
patryko... Po oglądnięciu VR spiderman u ciebie wiem że masz vr więc może nagrasz z carrotem the forest vr plsss będzie śmiesznie ;)
LIL DOG... bardzo śmieszny odc jak ten kolega w ryj dostał oj wkurzony czajniczek
kapitan... Siema jestem nowym kapitanem subskrybujcie mój kanał będzie nagrywane CS:go i GTA V które zakupiłem na ostatnim odcinku
Wojtek ... Ustawione!!!!!!!!!!
Rick Sa... Skrzyneczka do openingu na odcinku
https://g4skins.com/case/40873/BULION-XD
Maks Pa... BULION MOGĘ Z TB ZAGRAĆ W CIESGOŁ XD BO TY UMIESZ GRAĆ PLS
Radek K... wygrałem w cs go z bulioners : 3 skiny bęed miał :)
Coon... Fajnie jak by na tym intro ten wyłącznik /wyłącznik była subskrypcja
nigtore... Akurat oglądam ten film otwieram skrzynie w cs go i kosa a potem czerwony xd o shit i to teta
?RODKOW... Ale smutne m8
Oliwier... Bulion nagraj szukanie kosy?
R C X... Kiedy pobrzeb eripa?xD
Vertex... Szkoda tej kasy
Daniel... Jak juz tak kase przepierdalasz to mi mozesz jakąś kose dać xdhttps://steamcommunity.com/tradeoffer/new/?partner=458690101&token=-XsUKu33
szymi... Bulion a dasz jakiegoś skina bo nie mam żadnego prucz tych darmowych po gierce
Mistrz ... XDDD
Asriel... Wreszcie ktoś otworzył moją skrzynię tą z medusą
Syntere... Gram se w cs patrzę w poczekalni bulion (Mówię sobie że jak go zaprosze to nie zaakceptuje...)
Jednak zaakceptował i w tym momencie tak się ucieszyłem że zajebałem strzała w pc i się wyłonczył xd

~MamCiNaHita
Bulioners ciekawostki

Bulioners ciekawostki

Historia kanału Bulioners zaczyna się w dniu 2011-10-01 20:55:10.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 369 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 33372658 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 192000 użytkowników.