Mapy od Widzów 384 Musimy go znaleźć, mapka z fabułą! MinecraftLJay


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=OUHW4rPlzMM



Najlepsze komentarze:

Yeerzo... To ma więcej reklam niż mobilne gry
Adrian ... Ominołeś skrzynka d
flaming... LJay pominołeś skrzynkę
Maro Pl... Te cyfry to hasło
Wiktoru... Kto z 2020? xD
Gosia Z... 385
Milena ... Uwaga jak to czytacie to oglądajcie film do końca bo ljay pokazuje dobre zakończenie
kayla x... Po prostu źle zakończenie bo wybrałeś zły szyfr
xMatix... Kto lubi pana ljaja like ?lub kom ?.


Krzysiu... strzelają fajerwerkami
Kuba B?... jak przybliżyć ekran w minkraft
MONKIN... Czy ten ziomek to nie jest hakeoslee
witek... Kiedy wojna donate
filip n... Przeprowadzałeś świnke 343 razy
ziomek ... Jakub strzelczyk jest głupi
Dowóct... jaki adres do serwera master builders
Family ... Dostałeś książkę z A 1 B 2 i tam H 3 były liczby np. 1 3 1 czyli np AhA i musiałeś przeczytać tam z innych literek co chyba było pytaniem i w tym pokoju były 2 odpowiedzi i np mogło być pytanie w jakim biomie (nwm jak się pisze) był początek mapy to jak byś dał np. Tamto 2 że w górach to by się dobrze skończyło ale ty dałeś że na łące (też nwm jak się pisze) a tak nie było więc było źle zakończenie. I wogule to fajny odcinek xDD
kicia l... W tym ostatnim po prostu konkretne liczby to były konkretne litery i po prostu te liczby musiałeś zamienić na litery żeby powstało zdanie
brawl s... Ominołes skrzynke jak shodziłes na dół po lewej 15:37!
Kornel ... Czarne kloceeee!
MinecraftLJay ciekawostki

MinecraftLJay ciekawostki

Historia kanału MinecraftLJay zaczyna się w dniu 2015-09-26 22:42:21.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 1829 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 213384179 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 716000 użytkowników.