TRZYMAMY KCIUKI PRZEZ 24H! Karol Friz Wiśniewski


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=2EfKSTSpI30



Najlepsze komentarze:

dayno... Tytuł filmu trzymamy kciuki 24h

Poprawny robimy muke przez 24h
Maciek ... FRIZ : IDE ICH ZASKOCZYĆ
TROMBA : MIAŁYBYĆ RÓŻNE ZASADY
ewelajn... Czy tylko ja przez cały odcinek trzymalam też kciuka u jedej ręki? XDDD
Gabrys ... Sto lat majk
pamelka... 18:12 Czy ktoś wie co to jest za książka którą Patecki trzyma w ręce?
Bo bokiem to nie bardzo widać autora i tytułu tej książki
derda a... Sto lat spóźnione
Zuzanna... Wszystkiego Najlepszego dla mini majka??
wik bon... Pomysl na odcinek:
Kolo fortuny decyduje co mozna robic przez caly dzien
Pozdrawiam
ViCiuu ... Mam taką samą pralkę która gra tą samą muzyczke hahah
Lena S... Ja też trzymam kciuki
Klausik... Awwwwwww <3 Majkel jaki uroczy c:
Wiksoni... Aż mi się przypomniało jak mialam złamanego ciuka było naprawde trudne mimo że ja nie musialam trzymać bo był w gipsie
Joanna ... pomysł na odcinek
losujemy na kole fortuny jaką część ciała trzymamy przez 24h

komu sie podoba łapa w górę ;)
Jastrz?... wszystkiego najlepszego sory że z opuźnieniem
Emiloo ... Ciężko by było konia walić??
Olivier... Friz subskrybuje cię od roku 2018
Olivier... A ty frizie i werka może się zrobić dwie godziny w atak płaciło dla faceta niech wypiję niech pojedzie na gokarty i jak nie przejedzie w dwie minuty to musi wypić piwo
Olivier... siema friz można dawać takie ten małe wzmianka jakbyś jeszcze nie zgodzili dla mini Majka mam takie wyzwanie żebyś zjadł średniego robala a jak tego nie zje to musi ekipie całej całej ekipie w waszym domu dać dwie stówy a dla Werki mam taki skromny taki
Mizugi... Mmm brzuszek na końcu xd
Maja Iw... Wszystkiego najlepszego Majkel???????
Friz ciekawostki

Friz ciekawostki

Historia kanału Friz zaczyna się w dniu 2010-10-15 19:44:34.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 486 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 1013717206 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 3500000 użytkowników.