5 Wymarłych zwierząt, które wróciły do życia! stunter13tv


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=QZPKR3HCB5M



Najlepsze komentarze:

wiki wi... Jak już te mamuty odkryją to mam nadzieje że mi tata kupi xddd
Dominik... #spinkafun
Alicja ... okapi jest w zoo w warszawie jagb co -.-
Jackie ... Ale gdzie te mamuty, kurwa bedą żyć?!?
Kaja Bo... Ja widziałam okapi byłam w Holandii w zoo i on tam był
darth s... 3:26 do 4:24 mamut
Kwasek7... Pytanie tylko kto zapłodnił zebra czy żyrafa ????
Dark Ro... mogliby wskrzesić dodo
Milenaa... 2:01 czy tam powiedziałeś pigmany?XDDDD
ZiPoX Y... Maniek wraca ?
Feliks ... Dinozaury
Dylan F... Tera epoka lodowcowa 6 ludzie i nowy teren XD
VappaG ... Z mamutem to bajki są pisane. Nie ma opcji aby jakikolwiek człowiek w obecnych czasach mógł coś z tym zrobić.
valenti... Widziałam w zoo okapi
Xx Mela... Dałam dzwoneczek i suba plissss pozdrowisz bardzo Cię błagam...wiem że to stary filmik Ale pozdrów w najnowszym błagam?
Marcin ... Lol patrzcie na to





























































































































































































































































Hehe
Alicja ... Okapi -chyba źle napisałam - Jest piękna
Sylwia ... Elo Eli Barbur znowu nie mam
stunter13tv ciekawostki

stunter13tv ciekawostki

Historia kanału stunter13tv zaczyna się w dniu 2010-05-13 07:53:31.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 52 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 104673875 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 281000 użytkowników.