5 Wymarłych zwierząt, które wróciły do życia! - stunter13tv


NIEWIARYGODNE! Mamuty wróciły do życia?! Zasubskrybuj kanał i kliknij dzwoneczek
Komentarze:

Sylwia Chowaniec: Elo Eli Barbur znowu nie mam
Alicja Goldberg: Okapi -chyba źle napisałam - Jest piękna
Marcin Paruch: Lol patrzcie na to





























































































































































































































































Hehe
Xx Mela xX: Dałam dzwoneczek i suba plissss pozdrowisz bardzo Cię błagam...wiem że to stary filmik Ale pozdrów w najnowszym błagam?
valentina kojokebun: Widziałam w zoo okapi
VappaG Official: Z mamutem to bajki są pisane. Nie ma opcji aby jakikolwiek człowiek w obecnych czasach mógł coś z tym zrobić.
Dylan F7 Zmudzki: Tera epoka lodowcowa 6 ludzie i nowy teren XD
Feliks Wk: Dinozaury
ZiPoX YT: Maniek wraca ?
Milenaaa Amrozi: 2:01 czy tam powiedziałeś pigmany?XDDDD
Dark Roxi: mogliby wskrzesić dodo
Kwasek7133: Pytanie tylko kto zapłodnił zebra czy żyrafa ????
darth sidious / imperator palpatine: 3:26 do 4:24 mamut
Kaja Bogun: Ja widziałam okapi byłam w Holandii w zoo i on tam był
Jackie Chan: Ale gdzie te mamuty, kurwa bedą żyć?!?
Alicja Luszkiewicz: okapi jest w zoo w warszawie jagb co -.-
Dominika Cendrowska: #spinkafun
wiki wiki: Jak już te mamuty odkryją to mam nadzieje że mi tata kupi xddd
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=QZPKR3HCB5M