KICI KICI! BORCREW OFFICIAL


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1xC0gPJkZwo



Najlepsze komentarze:

Adrian ... Mainuje rengara i źle nim grasz ale i tak spoko
Matiszc... Moje oczy xd
Rafa? R... ZAGRAJ nim jeszcze raz
Shockwa... jaka skórka do rengara
MaVe Fr... REPORT NERWARIEN PLS XD
Edrill... przestań rzydzić łapki i suby bo to jest kurde wkurzające !!! każdy odcinek coś innego. jeszcze troche i bede zostawiał łapki w dół !!!
?ukasz ... dałem suba
Mr Ador... 36:19 jakieś 2 mignięcia czy tylko ja zauważyłem?
KISHA !... rengar ej di si
The Tar... 36:40 "osz ty kutasie"
Wolf... kici kici taś taś do lwa kurwa do lwa
SoKoL S... Gdzie kha kurwa
hesh sa... ile ten rengar ma dmg?
Patrick... ja nie gram rengarem na dżungli tylko na topie xD
Radzion... No panie Ziajo żeś PAN mi opluł mojego meina. Czelendżer kurde :)
Sauron ... LUDZIE. Ale krytykujecie Damianka. Mówił że nie jest dobry Rengarem ??
Polkit... Kurde Dopiero co włączyłem filmik i już wiem że to będzie brudna robota :/
Dezx... 4:50 on ma pretendera? to ja jestem korea haha
BORCREW OFFICIAL ciekawostki

BORCREW OFFICIAL ciekawostki

Historia kanału BORCREW OFFICIAL zaczyna się w dniu 2010-06-14 12:07:40.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 444 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 1435377569 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 1530000 użytkowników.