ANALIZY WRACAJĄ PO PÓŁ ROKU PRZERWY! - BORCREW OFFICIAL


Wszystkie analizy aylista): ►Curse Voice ►Gry w dobrych cenach: ►Strona internetowa ►Daj Suba! ►Fanpage ►Stream ►Koszulki ► Grupa na FB ________________________________________________________ Miniatura: Jakub \"L00TER\" Kukuła
Najlepsze komentarze do filmu "ANALIZY WRACAJĄ PO PÓŁ ROKU PRZERWY!":

Zbyszek Rucha?a: atrox to topór kurwa
Jerzykukuczka: 51:05 czemu hejtujesz ze ktoś ma za duzo cdr w buildzie, a mówisz o lulu zeby zbudowala tego argent'a ,mimo ze juz z redemption zwieksza siłe tarcz/heala (wiem ze chodzilo ci o attack speed i ten lifesteal) ale tu tez można twoim tokiem rozumowania powiedzieć ze pieniądze w błoto, moim zdaniem death dance daje riven wiekszą przezywalność na burst od ekko.
Rafa? Sommer: Chyba skrótem do pokazywania złota był X ;)
x xy: Wiecej podobnych filmów:)
TheFuckYeach: 21:47 wtf?
mateusz marciniak: fajna seria ale strasznie długo trwają odcinki i ciężko to oglądać
Sizall Ejdeha: Nie wiem jak inni się moim zdaniem ta seria powinna wrócić na stałe i regularnie(raz w tygodniu czy coś)
CHANGE_NICK: Jezu ten Brand nigdy nie trafia tego 'e'
cyp1x: Iza polroku bez analu wytrzymala? Keepo
Jezus to ja: G2 w tej chwili walka o G1 i pozniej dalej ;P Nick: Call me Jezus. Codziennie rankedziki sa grane zazwyczaj ;P
kacper witowski: Spoko są analizy
Patryk Boduch: z cdr'em jest problem taki że czasem przydają się itemy dla pasywek a że dodatkowo mają cdr to trudno, bo np jak potrzebujesz gonić wrogów to bierzesz youmuss, jak mają tanki black cleaver, chcesz leczyć się nie tylko z ataków ale też z umiejętności death's dance, i jeszcze jak chcesz bronić się przed ap to Maw i masz za dużo cdr, ale czy to takie złe? w końcu masz sporo użyteczności z tych itemów
Arkadiusz Syta: komentarz w 29 minucie niema sensu
Piotr Stachyra: minęły 3 mce haloo khartus!! xd
Maciej :-]: Kurwa, 3 miesiące mineły, a analizy ni ma xd
zeffyx: Ta kraina ma 6lv xddd
Konreador: Ale bezmózgi z tych czerwonych japierdole xd oczy mi krwawiły
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=78vUjMFQcfQ