Anna Maria Jopek, 20m2 talk show, teaser 249 Tofiki


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=rwGPTCX6Y9E



Najlepsze komentarze:

kamorek... Hej. Daję łapę w dół i lecę. PS: Oglądałem całe.
MrXxxx2... to tez wizualizacja hahahahah pajacu
Treker ... Dawaj ten pełny film, bo łapka mnie świerzbi ?
jivts... I ona nie brzydziła się do ciebie przyjść?
Magda S... Czy nikogo tu nie interesuje co mówi gość ?
Polak M... Szacunek ludzi traci się wtedy, kiedy zaczynasz się topić we własnym ego Panie Łukaszu.
Przerost formy materii nad treścią. Tyle o szanownym pseudointeligencie/dziennikarzu.
8Paulin... Piękna Dusza... i nazwisko ;) <3
Kozioro... Kiepska ta wizualizacja. Ta z Ellen lepiej wyszła. Aktorka nienaturalna i scenografia nie oddaje klimatu prawdziwej kawalerki.
Snap Ch... u mnie juz lepsza surykatka niz ten lukasz
CGZ... Cudna energia Ani. Mialam zaszczyt sluchac jej na zywo,bylo magicznie. Dziekuje,ze moge ja tu ogladac, juz nie moge sie doczekac
Loczek ... idealny przykład selekcji naturalnej na yt XD
Micha? ... Kolejna wizualizacja
tomikk1... Lukaszu pierwszy raz w życiu Ci zazdroszczę ? i ten przytulaniec z AMJ na końcu ? magia , czekam na ten odcinek, mam nadzieje ze nie zmarnowałeś tego wywiadu bo gościłeś anioła ?❤? pozdrawiam
dreamwi... suby też tracisz upss :D
Misza 9... łapka w dół
brihoo... Sytuacja analogiczna do tej kiedy w programie pojawił się były prezydent. Też wtedy spadła na Łukasza fala krytyki i posypały się hejty pod filmami. I moim zdaniem zasłużenie. Chłop powinien się zdecydować w jakim kierunku chce pójść. Czyli albo jestem dawnym, skromnym Łukaszem z kawalerki, który robi fajne wywiady ze znanymi osobami, albo Łukaszem - gwiazdą i celebrytą, który ma po prostu gdzieś swoich fanów i robi szum wokół własnej osoby. Teraz to jest takie - za przeproszeniem - gówno z cukierkiem. Niby dobre, ale jednak śmierdzi. Moim zdaniem kanał w tej formie się wypalił, bo prowadzący stracił swoją wiarygodność.
niewazk... Nie rozumiem, ja też dałam się nabrać! I uznałam to za świetny żart! Coś zadziałało! Zobaczcie jak łatwo można nami starować:) Jak brak nam dystansu, wyluzowania, pozytywnego podejścia...wszystko takie ściśnięte, oceniające surowo..
Codziennie jesteśmy oszukiwani..manipulowani np w sklepach, to był świetny happening!
Radosc ... Kochani! Nie dawajcie łapek w dół! Tu chodzi o panią Annę Marię Jopek!!! To z nią jest wywiad! Dlaczego niewinna kobieta ma zbierać to złośliwe żniwo???
MagdaLe... Nie poznałam jej, a kiedyś miałam okazje widzieć i słuchać na żywo ?
fyfy100... siema ja tylko po to aby dac lapke w dol
Tofiki ciekawostki

Tofiki ciekawostki

Historia kanału Tofiki zaczyna się w dniu 2015-04-04 19:40:42.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 110 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 19914920 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 419000 użytkowników.