Krótka historia mojego porwania przez niezidentyfikowany obiekt latający callmeblondieee


Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/watch?v=1cBqdeoltPU



Najlepsze komentarze:

Katarzy... hhahaha fajne to szczekanie gdzie przeklenstwa ??
Antuan ... No dzisiaj dzień głupoty xD
Kuba Wr... byłem na górze św. Anny
Qubox... to z policją mnie rozwaliło ;D
Dominik... inne medium dasz serduszko
Neon... O! czy to by Prima Aprilis?
Tygra... 0:49 wyglądasz i brzmisz jak ten koleś parodiujący Wołoszańskiego w „Gotuj z Hitlerem" od Arki Satana.

„W gąsienicach tego czołgu, Model T-1000, Odnaleziono mikrofilmy, które rzucają nam całkowicie nowe spojrzenie na to, kim był Adolf Hitler"
Michal ... Click bejt
Dewcio... Masz podobny glos do Unboxala
SYTU SY... A ja i tak nie wieże w te info...
?ukasz ... a ci panowie z rence do góry to co za parchy jakaś łochrona jak tak to nie mają prawa przeszukać plecaka ;)
Kontrwy... Gratuluję jesteś super
WasalPL... Kurwa, przyszedłem po historię porwania :<
Chris C... Niezidentyfikowany obiekt latający? kiedy ludzie nauczą się w końcu nazywać rzeczy po imieniu?, bez owijania w przysłowiową bawełnę?!? Został porwany przez Anunnaków z Nibiru po prostu!
p.s.
Ta cholerna poprawność polityczna......
MrAdeo8... ach ten prima aprilis ????
Marcin ... Góra św Anny haha! to byłem ja :-P
Garda... chuj ci w dupe
wielkop... No i fajnie :D
callmeblondieee ciekawostki

callmeblondieee ciekawostki

Historia kanału callmeblondieee zaczyna się w dniu 2010-04-21 17:42:52.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 416 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 20784820 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 87500 użytkowników.