50 FAKTÓW Z KRESKÓWEK, KTÓRYCH NA PEWNO NIE ZNASZ!


Live : hitbox.tv/fuzionek Zastanawiałeś się pewnie wiele razy nad uniwersum swojej ulubionej kreskówki, chciałeś poznać wszystkie jej sekrety i tajemnice. W dzisiejszym filmie przedstawię Ci 50 nieznanych wcześniej NIKOMU faktów z przeróżnych kreskówek świata! ODWIEDŹ TEŻ : ►FACEBOOK : ►SNAPCHAT : Fuzionek ►GRUPA DLA WIDZÓW : ►MÓJ ASK : ►TANDETNE KOSZULKI I KUBKI : ►FAJNA WIKI Z TEORIAMI : ... ♦SPRAWDŹ MOJE PLAYLISTY!♦ ❶POPULARNE FILMY : ❷TEORIE : ❸FAN TEORIE : ❹NIEWYJAŚNIONE : ❺CIEKAWOSTKI : ❻MOJE TOPKI : ❼POGADANKI O KRESKÓWKACH : ❽CREEPYPASTY (SERIA PORZUCONA ) : ♦KONTAKT/ZAPYTANIA BIZNESOWE♦ : FAKTÓW KRESKÓWEK, KTÓRYCH PEWNO ZNASZ!

Najlepsze komentarze:

Jackob ...Do dupy Sherlocku te ciekawostki
Naruko ...Ja nie wiedziałam że Naruto jest synem hokage (jak coś to wiem bo to oglądam)
?apkuje...No powaga NIE WIEDZIAŁAM że Dipper i Mabel są rodzeństwem XD






Leeeeeeeel TO JAKIŚ TROLL???
Zuzanna...Wow nie musiałam oglądać tego żeby to wiedzieć xd
Mateusz...O mój boże tylu rzeczy stąd niewiedzałem?? bo skąd miałe wiedzić że Mabel i Dipper są rodzwństwem bardzo dziwne.. to wszystko wyjaśnione dlaczego Dipper mówi do Mabel śister ....


A tak na seri kocham jak ciśniesz sobie beke z widzòw
kasia s...znam wszyskie
XSealAA...Chyba każdy to wie.... Na serio
MARTA L...no co ty nie powiesz
Oskar O...xDDDDDDDDD???????
Burrito...He he he he he he he he he he he he he he! ?
Sans.Po...prawie wszystko wiem to oczywiste
_Kubacz...wszystko wiedzialem
TobiKo...pokemony to anime a nie kreskowka
Wiktori...Znam wprawie wszystkie fakty.
Mettato...No kur*a nie wiedziałem ?
na wygn...Śmieszni orzeszki xD
Dominik...Wiedziałam wszystko co opisałeś w tym odcinku XD i to nie są Lego rycerze ninjago tylko Lego ninjago mistrzowie spinjitsu!
Kana? z...Ja pierdziele, najgorsze ciekawostki jakie słyszałem, wszystkie ciekawostki znałem
Fuzione...Drugi kanał, proszę subować i obczaić filmy
Live o 19, oglądamy dzisiaj przeróbki kreskówek
Link : hitbox.tv/fuzionek
Film osadzony źródło: https://www.youtube.com/channel/UCndClno3TI49jtrONyUsJEg


Fuzionek ciekawostki

Fuzionek ciekawostki

Historia kanału Fuzionek zaczyna się w dniu 2013-01-24 21:59:00.
Kanał od czasu założenia nagrał już, 213 filmów przez okres działania kanału
filmy zostały wyświetlone 41657532 razy.
Aktualnie kanał śledzi ponad 241397 użytkowników.